Rýchla hra zameraná na výšku výsledného skóre. Podmienkou bolo prejsť všetky dungeony, nepoužiť studňu v Eofole a splniť všetky questy(hlavné, vedľajšie a povyšovacie). Stihol som aj výhru v Arcomage a hádanku z obeliskov. Inak samozrejme nespať, plánovať každú cestu po mape a naplno využívať služby NPCéčiek. Partiu vygenerovala hra len som zmenil mená postáv. Tentokrát som sa zvolil cestu svetla. Do Arény som chodil s NPC Jazdec čo mi ušetrilo zakaždým dva dni a po boji naspäť pomocou mestskej brány. Na titánov a drakov som výnimočne použil blastre. |
Hra za 4 kouzelníky. Snaha o maximální využívaní magie a relativně rychlý průběh. Trénoval jsem jen tak, abych měl 10 bodů pro hůl, jednu magii živlů pro každého kouzelníka, 4 body pro koženou zbroj, dále 7 bodů do vzdělávání a meditace a jednu podpůrnou dovednost pro každého (identifikace věcí, identifikace nestvůr, alchymie, magie světla) a 10 bodů na blaster. Hodně věcí se dá udělat na nízkém levelu, na 5. level jsem se vytrénoval ještě na Smaragdovém ostrově, samotný ostrov mi zabral 2 měsíce, abych využil studnu štěstí na maximum (o tuto dobu by to šlo v pohodě zkrátit). Bez léčitele se dá obejít, nahradí jej alchymie. Z jeho kouzel chybí nejvíc asi regenerace. Co hodně chybí, je odstranění pastí, když po 2 truhlách musíte do chrámu, je to otravné. Ani NPC a předměty nepomohou, protože např. pasti ve strašidelném domě jsou na mistra s 8 body (testoval jsem pomocí editoru). Využití NPC: zpočátku pán větru a pán bran, po získání těchto kouzel odpasťovači a po té, co už nepomáhali, tak zbrojnoš (aby byla vyšší pravděpodobnost na omráčení holí) a zaříkávač (vyšší rezistance). Co šlo udělat rychlým proběhnutím nebo s neviditelností, to jsem udělal rychle a na vyčištění jsem se vracel až s blastery. Nevybil jsem Jámu (i na levelu 28 stačily 2 dračí dechy nebo střepiny a všichni lehli) a Eofol + Titánskou pevnost (to už mne nebavilo) a Lincoln (ten jsem proběhl za cenu 3 zakouzlení Božského zásahu). Předsevzetí o využití magie stejně moc nesplněno, většinu jsem ustřílel z dálky. Magii z hůlek jsem použil na Modrého draka (povýšení Paladina) a svoje kouzla (zpomalení, zpopelnění, imploze, zborcení) jsem použil na Tolbertiho, holemi umlátit fakt nešel. |