Síň slávy

Zpět na seznam galerii

Výpis výsledkových listin pro Might and Magic V: Darkside of Xeen. Řazení je klasicky od nejnovějších po nejstarší. Kliknutím na obrázek zvětšíte náhled.

Ringo Elemir
27. 8. 2017 15. 07. 2016
Nakonec mi to nedalo a musel jsem rozehrát i původní Darkside of Xeen, tedy bez spojení do World of Xeen. S defaultní družinou jsem se přes pár potvor prosekal do hospody v Castleview a zvolil si vlastní družinu ve složení rytíř, barbarka, lučištnice, zlodějka, klerička a kouzelník. Obtížnost jsem nechal standardně na warriora. Překvapilo mě, jak rychle jsem s družinou dokázal postupovat a jak rychle jsem doháněl bojeschopnost družiny z předchozí rozehrávky World of Xeen. Už na levelu 12 jsem dominoval první polovině mapy, měl vyčištěné Lakeside a mohl směle dorovnat level družiny na 20. Od této chvíle už to bylo s rozehrávkou ve WOX velmi podobné. Před vstupem do Dungeon of Lost Souls jsem měl opět level 40 a ten jsem kvůli porovnání výsledného skóre držel až do konce hry. Ve hře jsem však neprocházel úplně vše, vynechal jsem např. doly, Skyroads nebo některé z nedůležitých částí dungeonů. Díky tomu, že jsem si musel družinu komplet piplat od začátku, měl jsem z hraní mnohem větší radost a můj pohled na Darkside of Xeen se tím přeci jen zlepšil. Doba hraní: přibližně 22 hodin.
Verze hry - IBM PC Verze hry - IBM PC
Elemir Elemir
21. 02. 2016 16. 12. 2015
Modifikace Swords of Xeen - původně jsem od této modifikace očekával drobný přídavek v délce pár hodin, ale ze Swords of Xeen se nakonec vyklubala poměrně rozsáhlá hra, která navíc svou obtížností sérii Xeenu zcela překonává. Vstříc tomuto dobrodružství jsem vyrazil s defaultní družinou a v obtížnosti warriora. Hra naneštěstí končí jen jednoduchým obrázkem s textem o osvobození HAVECu. Podobně jako tomu bylo u Clouds of Xeen, i Darkside of Xeen jsem rozehrál v rámci té samé rozehrávky World of Xeen (družina a warrior obtížnost jsou tedy identické). Dlouho jsem zvažoval, zda-li lze takto získané skóre prezentovat samostatně, protože v tomhle případě je to přeci jen už něco trochu jiného, ale nakonec mě přesvědčilo samotné finální skóre za World of Xeen, které se chová jako součet jednotlivých skóre plus dodatek za unifikaci. Navíc jsem se v Darkside rozhodl kompenzovat rychlejší start tím, že jsem prostě neleveloval. K tomu jsem se dostal až ke konci hry díky Kobkám ztracených, kde jsem postavy jednotně vytrénoval na finální level 40, což v té době zhruba odpovídalo zkušenostnímu zisku za Darkside.
Verze hry - IBM PC Verze hry - IBM PC