Následující tabulka ukazaje tzv. respawn map. Protože tento pojem nemusí být každému zřejmý, uvedu ve stručnosti oč se jedná. Každá mapa, která se ve hře vyskytuje, má nastavený určitý počáteční stav (monstra, obnovitelné zdroje, existenci určitých postav a jejich chování apod.). Jak se hrou pohybujete, dochází ke změnám v tomto stavu. Typickým příkladem je zabíjení nestvůr. Každá mapa má tedy krom počátečních podmínek nastavený i čas, za který se návrátí do původního stavu (ten nemusí být striktně totožný s počátečními podmínkami). V praxi to poznáte nejzřetelněji tak, že se na již vyčištěných místech opět objeví původní nestvůry. Čas do respawnu je počítán čistě jen jako čas uběhlý ve hře. Během respawnu se i takříkajíc vymaže pamět NPC, což má velký praktický význam. Pokud někoho napadnete, tak si to daná NPC nebude po této době již pamatovat.
Oblast | Respawn (dní) |
Alvar | 672 |
Bludná pláň | 336 |
Garrotova rokle | 336 |
Havraní pobřeží | 672 |
Poušť Železných písků | 336 |
Regna | 672 |
Rovina mezi rovinami | 168 |
Rovina ohně | 336 |
Rovina vody | 336 |
Rovina vzduchu | 336 |
Rovina země | 336 |
Souostroví Dýky | 672 |
Šeptající lesy | 336 |
Země stínů | 336 |
Dungeon | Respawn (dní) |
Aréna | 0 |
Baltazarovo doupě | 672 |
Cech Nekromancerů | 168 |
Doupě strašných vlků | 168 |
Dračí jeskyně | 168 |
Druidský kruh | 336 |
Dům obchodníků z Alvaru | 672 |
Escatonův krystal | 672 |
Escatonův palác | 336 |
Hrobka lorda Brinna | 336 |
Hrobka nagy | 336 |
Chrám Slunce | 336 |
Jeskyně Ilsingora | 672 |
Jeskyně starého Loeba | 672 |
Kaple Eepa | 672 |
Korbuova krypta | 672 |
Kostel Eepa | 672 |
Laboratoř šílené nekromancerky | 336 |
Lávový tunel | 672 |
Malá základna | 336 |
NWC | 0 |
Ohnivý hrad | 336 |
Opevnění temných trpaslíků | 336 |
Opuštěná pirátská tvrz | 336 |
Opuštěný chrám | 672 |
Pašerácká zátoka | 168 |
Pevnost barbarů | 672 |
Prastarý trolí domov | 336 |
Průchod pod Regnou | 336 |
Předsunutá hlídka pirátů | 672 |
Spíž kyklopů | 168 |
Tábor drakobijců | 168 |
Trolí hrobka | 672 |
Tvrz pirátů | 336 |
Upíří krypta | 336 |
Válečný tábor | 336 |
Velechrám Eepa | 336 |
Vězení Pána ohně | 336 |
Vězení Pána vody | 336 |
Vězení Pána vzduchu | 336 |
Vězení Pána země | 336 |
Vosí hnízdo | 168 |
Vyzdvižená knihovna | 336 |
Vzdušný hrad | 336 |
Yaardrakova jeskyně | 672 |
Zlobří pevnost | 672 |
Musím ještě zmínit jednu podstatnou věc. Ve světě Might and Magic trvá herní měsíc 28 dní, tedy rok má celkem jen 336 dní.