Respawn map

 

Následující tabulka ukazaje tzv. respawn map. Protože tento pojem nemusí být každému zřejmý, uvedu ve stručnosti oč se jedná. Každá mapa, která se ve hře vyskytuje, má nastavený určitý počáteční stav (monstra, obnovitelné zdroje, existenci určitých postav a jejich chování apod.). Jak se hrou pohybujete, dochází ke změnám v tomto stavu. Typickým příkladem je zabíjení nestvůr. Každá mapa má tedy krom počátečních podmínek nastavený i čas, za který se návrátí do původního stavu (ten nemusí být striktně totožný s počátečními podmínkami). V praxi to poznáte nejzřetelněji tak, že se na již vyčištěných místech opět objeví původní nestvůry. Čas do respawnu je počítán čistě jen jako čas uběhlý ve hře. Během respawnu se i takříkajíc vymaže pamět NPC, což má velký praktický význam. Pokud někoho napadnete, tak si to daná NPC nebude po této době již pamatovat.

Oblasti

Oblast Respawn (dní)
Avlee 672
Brakadská poušť 672
Deyja 672
Erathie 672
Harmondale 672
Hora Nighon 672
Jáma 672
Mělčiny 168
Mohylové údolí 168
Oblačné město 672
Ostrov Evermorn 168
Smaragdový ostrov 672
Tatalie 672
Tulareanský les 672
Země obrů 168

Dungeony

Dungeon Respawn (dní)
Aréna 0
Cech žoldáků 672
Clankerova laboratoř 672
Doly rudého trpaslíka 672
Domeček 672
Dračí jeskyně 672
Dračí sluj 672
Eeofolské tunely 672
Erathijská stoka 672
Hrad Gloaming 336
Hrad Gryphonheart 336
Hrad Harmondale 672
Hrad Lambent 336
Hrad Navan 336
Hromová hora 672
Chrám Baa 672
Chrám Měsíce 672
Chrám Světla 672
Chrám Temnoty 672
Jeskyně banditů 336
Jeskyně Bílého útesu 672
Kamenné město 672
Kolonie Zod 672
Labyrint 672
Líheň 0
Lincoln 672
Mlžné stěny 0
Mohyla I 672
Mohyla II 672
Mohyla III 672
Mohyla IV 672
Mohyla IX 672
Mohyla V 672
Mohyla VI 672
Mohyla VII 672
Mohyla VIII 672
Mohyla X 672
Mohyla XI 672
Mohyla XII 672
Mohyla XIII 672
Mohyla XIV 672
Mohyla XV 672
Nighonské tunely 672
Pevnost Riverstride 336
Podivný chrám 672
Předsíně Jámy 672
Příbojové jeskyně 672
Síň pod horou 672
Strašidelný dům 336
Strážní věž 6 672
Škola kouzelnictví 672
Titánská pevnost 672
Tulareanské jeskyně 672
Velechrám Měsíce 672
Velechrám Slunce 672
Věž Williama Setaga 672
Vinný sklípek 672
Wromthraxova jeskyně 672
Zámeček vévody Markhama 672
Zokarrova hrobka 672
Ztracená hrobka 672

Všechny hrady (Gryphonhearth, Navan, Gloaming a Lambent) se obnovují po 1 roce, Líheň a Mlžné stěny pak po každém vstupu do dungeonu.

Musím ještě zmínit jednu podstatnou věc. Ve světě Might and Magic trvá herní měsíc 28 dní, tedy rok má celkem jen 336 dní.