Následující tabulka ukazaje tzv. respawn map. Protože tento pojem nemusí být každému zřejmý, uvedu ve stručnosti oč se jedná. Každá mapa, která se ve hře vyskytuje, má nastavený určitý počáteční stav (monstra, obnovitelné zdroje, existenci určitých postav a jejich chování apod.). Jak se hrou pohybujete, dochází ke změnám v tomto stavu. Typickým příkladem je zabíjení nestvůr. Každá mapa má tedy krom počátečních podmínek nastavený i čas, za který se návrátí do původního stavu (ten nemusí být striktně totožný s počátečními podmínkami). V praxi to poznáte nejzřetelněji tak, že se na již vyčištěných místech opět objeví původní nestvůry. Čas do respawnu je počítán čistě jen jako čas uběhlý ve hře. Během respawnu se i takříkajíc vymaže pamět NPC, což má velký praktický význam. Pokud někoho napadnete, tak si to daná NPC nebude po této době již pamatovat.
Oblast | Respawn (dní) |
Avlee | 672 |
Brakadská poušť | 672 |
Deyja | 672 |
Erathie | 672 |
Harmondale | 672 |
Hora Nighon | 672 |
Jáma | 672 |
Mělčiny | 168 |
Mohylové údolí | 168 |
Oblačné město | 672 |
Ostrov Evermorn | 168 |
Smaragdový ostrov | 672 |
Tatalie | 672 |
Tulareanský les | 672 |
Země obrů | 168 |
Dungeon | Respawn (dní) |
Aréna | 0 |
Cech žoldáků | 672 |
Clankerova laboratoř | 672 |
Doly rudého trpaslíka | 672 |
Domeček | 672 |
Dračí jeskyně | 672 |
Dračí sluj | 672 |
Eeofolské tunely | 672 |
Erathijská stoka | 672 |
Hrad Gloaming | 336 |
Hrad Gryphonheart | 336 |
Hrad Harmondale | 672 |
Hrad Lambent | 336 |
Hrad Navan | 336 |
Hromová hora | 672 |
Chrám Baa | 672 |
Chrám Měsíce | 672 |
Chrám Světla | 672 |
Chrám Temnoty | 672 |
Jeskyně banditů | 336 |
Jeskyně Bílého útesu | 672 |
Kamenné město | 672 |
Kolonie Zod | 672 |
Labyrint | 672 |
Líheň | 0 |
Lincoln | 672 |
Mlžné stěny | 0 |
Mohyla I | 672 |
Mohyla II | 672 |
Mohyla III | 672 |
Mohyla IV | 672 |
Mohyla IX | 672 |
Mohyla V | 672 |
Mohyla VI | 672 |
Mohyla VII | 672 |
Mohyla VIII | 672 |
Mohyla X | 672 |
Mohyla XI | 672 |
Mohyla XII | 672 |
Mohyla XIII | 672 |
Mohyla XIV | 672 |
Mohyla XV | 672 |
Nighonské tunely | 672 |
Pevnost Riverstride | 336 |
Podivný chrám | 672 |
Předsíně Jámy | 672 |
Příbojové jeskyně | 672 |
Síň pod horou | 672 |
Strašidelný dům | 336 |
Strážní věž 6 | 672 |
Škola kouzelnictví | 672 |
Titánská pevnost | 672 |
Tulareanské jeskyně | 672 |
Velechrám Měsíce | 672 |
Velechrám Slunce | 672 |
Věž Williama Setaga | 672 |
Vinný sklípek | 672 |
Wromthraxova jeskyně | 672 |
Zámeček vévody Markhama | 672 |
Zokarrova hrobka | 672 |
Ztracená hrobka | 672 |
Všechny hrady (Gryphonhearth, Navan, Gloaming a Lambent) se obnovují po 1 roce, Líheň a Mlžné stěny pak po každém vstupu do dungeonu.
Musím ještě zmínit jednu podstatnou věc. Ve světě Might and Magic trvá herní měsíc 28 dní, tedy rok má celkem jen 336 dní.