Džinovy lampy

 

Džinovy lampy patří mezi vcelku zajímavé předměty, které lze v Erathii nalézt. Největší množství se jich nachází v pouštních oblastech a jsou úkrytem různých džinů. Lampy se používají podobně jako lektvary a svým účinkem se podobají balíčku osudu ze šestého dílu. Pokud džina z lampy vysvobodíme, odmění se nám nějakým malým "překvapením". Krom užitečného bonusu může džin na postavu seslat i určitý negativní stav. Naštěstí je to vázáno na konkrétní dny v měsíci, tak jak uvádí následující tabulka, takže se lze použití lamp v těchto dnech úspěšně vyhnout.

Den Negativní efekt
5 zkamenění
7 zahubení
13 smrt
21 zahubení
26 zkamenění
27 smrt

Podobně jako jsou na konkrétním dnu závislé negativní stavy, tak je tomu i v případě bonusů. To, jakým bonusem nás džin obdaří je závislé na konkrétním měsící a navíc síla bonusu pak ještě závisí na týdnu v měsíci. Nejsilnější bonus postava získá během čtvrtého týdne. Rozpis poskytovaných bonusů a hodnota bonusu je součástí následující tabulky.

Měsíc Týden Bonus Měsíc Týden Bonus
Leden 1 +1 Síla trvale Červenec 1 +1 Štěstí trvale
2 +2 Síla trvale 2 +2 Štěstí trvale
3 +3 Síla trvale 3 +3 Štěstí trvale
4 +4 Síla trvale 4 +4 Štěstí trvale
Únor 1 +1 Inteligence trvale Srpen 1 +1000 zlatých
2 +2 Inteligence trvale 2 +2000 zlatých
3 +3 Inteligence trvale 3 +3000 zlatých
4 +4 Inteligence trvale 4 +4000 zlatých
Březen 1 +1 Osobnost trvale Září 1 +5 jídlo
2 +2 Osobnost trvale 2 +10 jídlo
3 +3 Osobnost trvale 3 +15 jídlo
4 +4 Osobnost trvale 4 +20 jídlo
Duben 1 +1 Odolnost trvale Říjen 1 +2 Dovednostní body
2 +2 Odolnost trvale 2 +4 Dovednostní body
3 +3 Odolnost trvale 3 +6 Dovednostní body
4 +4 Odolnost trvale 4 +8 Dovednostní body
Květen 1 +1 Přesnost trvale Listopad 1 +2500 zkušenosti
2 +2 Přesnost trvale 2 +5000 zkušenosti
3 +3 Přesnost trvale 3 +7500 zkušenosti
4 +4 Přesnost trvale 4 +10000 zkušenosti
Červen 1 +1 Rychlost trvale Prosinec *) 1 +1 Odolnosti trvale
2 +2 Rychlost trvale 2 +2 Odolnosti trvale
3 +3 Rychlost trvale 3 +3 Odolnosti trvale
4 +4 Rychlost trvale 4 +4 Odolnosti trvale
 
*) přidá bod(y) do náhodně vybrané odolnosti