Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Leden 17, 2025, 14:32:39
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15

Autor Téma: mm6 mod_The Chaos Conspiracy  (Přečteno 70017 krát)

Dorstag

  • Host
mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #165 kdy: Listopad 27, 2014, 22:46:04 »

to
Citace: Kusák
Kusák

1) Rozbal "legendary_heroes.exe". Do \MM6zložka\data skopíruj sprites.exe, icons.exe.
Do \MM6zložka\Sounds skopíruj súbor audio.exe. Všetky tie exe postupne spusti a hotovo ;) Je to funkčné akurát popis predmetov bude v eng.
2) Podľa mojich skúseností to má hlavne vplyv na generovanie nepriateľov.
IP zaznamenána

Dorstag

  • Host
mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #166 kdy: Listopad 27, 2014, 22:54:11 »

to Patrik
Ani sa nečuduj že Ali ti neodpovedá. Ali je totiž žena a ty si ju oslovil ako chlapa :)
IP zaznamenána

Patrik

  • Host
mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #167 kdy: Prosinec 02, 2014, 08:33:43 »

Mas pravdu. Touto cestou sa Ali ospravedlnujem.

A Ty mi nevies poradit ako dohrat part2 ?
IP zaznamenána

Ali

  • Host
mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #168 kdy: Prosinec 02, 2014, 10:35:19 »

Nemusíš se omlouvat, ale spíš popsat problém.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7522
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #169 kdy: Březen 18, 2018, 14:12:08 »

Minulý rok jsem si nemohl nevšimnout drobného zděšení okolo dostupnosti modifikace, protože jak už to u dočasných úložišť bývá, odkazy přestaly časem fungovat :D Ostatně hlavní člen TCC Team, Big Daddy Jim (BDJ), přestal reagovat na dotazy nedlouho po finálním release hry, tedy ještě v roce 2010, ale nakonec se ho několika lidem podařilo dohnat a získat přístup k jeho vlastnímu archivu. Já tu mám samozřejmě lokální archiv, takže pro nás se dostupnost nijak nezměnila, ale když už tu ta možnost byla, tak jsem také nakoukl.

BDJ na TCC zřejmě ještě nějakou dobu pracoval, nejspíše ladil bugy a problémy s videem, takže jeho archiv obsahuje soubory, které mají krom času i mírně odlišnou velikost. Preventivně jsem tedy archiv stáhl a soubory umístil i k sobě pod označením verze 2011 (původní verzi jsem označil jako 2009). Zkoušel jsem na ní aplikovat češtinu od Ali a vše se tváří v naprostém pořádku, takže jde zřejmě opravdu jen o detaily. Trošku paradoxem je, že původní final release už tak nabízím jen já, všude jinde se pak objevila až ta novější kopie :)
IP zaznamenána
This is the end ...

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #170 kdy: Březen 18, 2018, 18:18:30 »

O tejto verzii viem už dávnejšie, ale nešla mi na ňu nainštalovať čeština (foto1).

Čo je horšie tak ani jedna verzia TCC už nefunguje s novou GOG verziou MM6. Teda tvári sa to že je to ok, ale stačí vojsť do krčmy a už tam nejde potvrdiť obtiažnosť (foto2). Tak isto aj u niektorých postáv nejdú potvrdiť questy.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7522
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #171 kdy: Březen 18, 2018, 19:44:20 »

Místo instalátoru češtiny zkus použít přímo balíček s počeštěnými soubory. Instalátor funguje jako rozdílový patch, takže pro něj je pak ta verze skutečně nekompatibilní.

U GOG verze je zase problém v použité modifikaci XP-patche. Možná GrayFace patch by pomohl.
IP zaznamenána
This is the end ...

Marek

  • Host
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #172 kdy: Říjen 26, 2019, 19:39:36 »

Ahoj lidi, zkoušel jsem najít nejaky funkční odkaz na čestinu k modu TCC ale neuspěl jsem. Mohli byste nekdo semka hodit funkční link na češtinu , nebo jestli je nekde ke stažení TCC v českej lokalizaci byl bych hrozně rád. Děkuji :-)
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #173 kdy: Říjen 27, 2019, 07:45:05 »

Ahoj lidi, zkoušel jsem najít nejaky funkční odkaz na čestinu k modu TCC ale neuspěl jsem. Mohli byste nekdo semka hodit funkční link na češtinu , nebo jestli je nekde ke stažení TCC v českej lokalizaci byl bych hrozně rád. Děkuji :-)

Tu nájdeš všetko potrebné pre TCC vrátane češtiny a návodu ako to nainštalovať.

https://www.svetmightandmagic.cz/download/mmd_modifikace.php#o3
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7522
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #174 kdy: Prosinec 09, 2020, 23:38:22 »

Předevčírem jsem se na popud Karola v diskusi o MM6 na DJ Oldgames dokopal k tomu, že jsem se konečně začal aktivně zajímat o The Chaos Conspiracy (TCC). Ono teda v té diskusi nešlo primárně o TCC, celé to vlastně začalo díky modifikaci The Chaos Conspiracy Redone (Redone), ale i tak to vyvolalo sled událostí, které jsem rozhodně nečekal ;)

8 let to trvalo ... bylo prima se do celého topicu začíst hezky od začátku, plus dalším překvapením pro mě bylo, že už i o Redone se tu na fóru psalo (Mm6 chaos conspiracy REDONE). A do třetice jsem jaksi zapomněl, že StriderCZ svého času začal na TCC psát deník (Herní deník Might&Magic VI: The Chaos Conspiracy) - Karolovi jsem tvrdil, že StriderCZ TCC rozhodně nehrál :D No prostě paráda :D

Začnu odzadu (od Redone), protože jak jsem již psal, Redone má svůj vlastní topic, takže to nebudu kombinovat s TCC a vše okolo Redone budu pak psát tam. Počátek hry navíc ukázal, že se nejedná jen o graficky vylepšený TCC, ale Redone má i jinak poskládané úkoly atd., takže je to opravdu samostatný počin. Nejprve však chci odehrát TCC, abych měl co porovnávat.

Jako základ jsem použil GOG verzi z Limited Edition a TCC ve verzi z roku 2011. Jediný problém nastal ve chvíli, kdy jsem se přes to pokusil nainstalovat GrayFace patch, protože ten TCC rozbije! Čeština zatím funguje bezchybně.

Původně jsem si myslel, že se jen podívám, porovnám úvod TCC vs Redone a pak si zas půjdu po svých, ale nějak mi to nedalo. Něco velmi povědomého mě neustále nutilo zkusit si alespoň kousek, no a od kousku jsem se přes počáteční úkoly dostal až k záchraně Tamary :) Hodně velkou roli tu zřejmě hraje podobnost s originálem, protože Part 1 vychází z leveldesignu Mandate of Heaven, nový je akorát příběh a úkoly, takže to ně mě na jednu stranu dýchlo velmi podomácku, ale na tu druhou je to zas něco nového, co láká k vyzkoušení. A opravdu to není tím, že jsem šestku už léta nehrál.

Musím říci, že je to poměrně neobvyklý zážitek, protože hra v případě TCC pracuje hodně s triggery, takže často slyším po opuštění nějaké budovy/dungeonu zvoneček signalizující splnění nějakého bodu. Přitom si ale nikdy nejsem jistý, s čím to vlastně souvisí, protože ten jediný zrovna plněný úkol už mám a najednou mi to na dvou dalších místech zase cinkne. Podle některých příspěvků zde jsem zjistil, že to jsou nejspíše různé události, které odemykají další možnosti postupu, takže oproti originálu je tu potřeba mnohem více udržovat pozornost - např kde jsem co viděl, abych si to mohl dát do souvislosti.

Počátek hry mě mile překvapil. Příběh začíná v Katanu, což je v originále Hrad Ironfist, kde na nás v místní hospodě čekal Věštec. Ten tu má celkem dvě funkce, za 1) slouží k volbě obtížnosti a 2) zadává hlavní úkol (najít Tamaru). Pak se přesune do svého sídla v horách.

Věštce jsem poslech a zamířil lodí do Ellesie, což je v originále oblast Mistu. Hra s tím tak nějak počítá, protože obtížnost mi přišla celkem vyrovnanější, než tomu bylo v originále (je tedy pravdou, že jsem zvolil obtížnost dobrodruha, protože jsem původně neplánoval, že u hry zůstanu). Podle rady jsem vyhledal Tamařin dům, ale Tamaru jsem v něm neobjevil. Nevytáhl jsem ani žádnou kloudnou indicii z místních, navíc radnice je v rekonstrukci a od hlásky jsem neměl klíč. Jo a místní vládce se odmítl se mnou sejít. Zbyla mi tedy jediná cesta a to skrze teleport na místní ostrůvky.

Zde jsem našel v jednom táboře lapků uvězněného kněze, který mě požádal o doprovod do chrámu a krom toho jsem se od něj dozvěděl, že Tamara odcestovala do Sutter's Bay (původní New Sorpigal). V Sutter's Bay jsem nejprve potrénoval a pak se to tu pokusil vzít systematicky. Ostatně jsem byl zvědavý na dungeony, protože zatím jsem všude viděl jiné potvory než v originále a o dungeonech jsem už předtím četl, že jsou taky jiné. No, jiné nejsou, jsou akorát jinak využité.

Místní hlásku hlídá pár pirátů v čele s jedním minibossem, který u sebe má klíč. Trochu mě to zarazilo, boje venku nebyly úplně košér, protože místní potvoráci umí střílet, takže má oblíbená taktika mlácení přes plot nebyla ono :) Vnitřek hlásky mě ovšem překvapil, protože jde o Úkryt Stínové gildy, která se v originále nachází u Hradu Ironfist. Původní rozlehlý dungeon tak nahradilo něco menšího, což je asi na úvod přijatelnější. Podobně tomu bylo s Opuštěným chrámem, místo kterého je tu designově Chrám Slunce ze Zátoky pašeráků. Namísto minotaura jsou tu dva slabší bossové - pavouk a kněz. Ostrovy v okolí jsem nezkoušel, protože mi v tuhle dobu chyběla Chůze po vodě. Z jednoho svitku jsem se však dozvěděl, že Tamara byla převezena z hlásky do jiného vězení, takže jsem se beztak vydal hned po stopě.

V Katanu se mi podařilo postupně vybít komplet venkovní osazenstvo potvor, ale z dungeonů jsem byl schopný nakouknout akorát na místo původních dolů, což je nyní malá aréna s trollím bossem (zatím mimo mé možnosti) a do úkrytu pašeráků, kde to začíná pro změnu přerostlou ještěrkou (taky mimo mě). Chrám Baa je nyní nějaká škola, toho času zamčená, a původní Corlagonovo panství si přivlastnila nekromantka Luftka a tam to právě teď čistím (je to zatím jediný dungeon, který zůstal na svém místě).

Před Luftkou jsem se vydal do Zátoky pašeráků, nyní Kastution Waters, kde jsem si to urychleně namířil do vesnice, protože okolí bylo poněkud nebezpečnější. Místní chrám opět hlídal miniboss z řad pašeráků. Ve vesnici není moc co k vidění, ale nachazí se tu vstup do dungeonu, který představuje původní stoky pod Svobodným přístavem. Ze stok se dá celkem pohodlně dostat do dalších dvou oblastí - Demonclaw (původně Bílá Čapka) a Port Sleigon (původně Svobodný přístav). O chvilku později jsem pochopil, proč tu tahle zkratka je - z důvodu hlavní linky, aby se nemuselo po kontinentu tak zdlouhavě pendlovat, odpovídají tomu totiž i konkrétní výstupy na povrchu.

Ve stokách jsem našel Tamaru a ta mě poprosila o urychlený přesun k Věštci. Původně se do domku Věštce nedalo dostat, ale nyní se odemknul a Věštec mi zadal další část úkolu, přičemž Tamara u něj zůstala. A právě odtud jsem vyrazil do panství Luftky, která sice nemá s tím úkolem nic společného, ale jelikož znám sílu nepřátelských jednotek v Demonclaw, tak jsem se rozhodl nejprve polevelit ...

Popsaný postup není úplně v souladu s tím, co jsem zde četl, ale zase jde o novější verzi, takže některé věci mohly být oproti původnímu release pozměněny. Bohužel dneska už ani není dostupný český návod, se kterým si před lety dal jeden hráč práci, takže mohu porovnávat akorát vůči walkthrough, které kdysi postoval BDJ (původní tvůrce TCC).

Krom možnosti nastavení obtížnosti mě na hře překvapilo ještě několik dalších věcí. V TCC lze poměrně snadno narazit na lepší předměty a některé interakce vedou k naučení nebo zlepšení dovedností. V Ellesii je třeba sud, který se navenek tváří jako bonus k odolnosti, ale po vypití se mi najednou u všech postav navýšilo zdraví a později jsem dokonce zjistil, že to snad vedlo k naučení expertní úrovně posilování. Ono celkově ty postavy po nějaké době uměly hodně užitečných dovedností, ale to si chci ještě prověřit vůči počátku hry.

Návod určitě smolit nebudu, ostatně to nemá smysl, stejně tak bych tohle nechtěl pojmout jako pravidelný deník. Jenom mě po té rozehrávce přišlo, že TCC by si připomenutí zasloužil, takže čas od času sem něco postnu ;)

Edit: tak jsem v souvislosti s Redone přišel ještě na jednu věc (díky diskusi na Celestial Heavens). Novější GrayFace patch lze přes TCC nainstalovat, ono s tím bylo dokonce počítáno, akorát je potřeba zrušit zaškrtnutí u položky Install LOD archives with fixes .... Hra se pak spustí bez problémů.
« Poslední změna: Prosinec 10, 2020, 08:34:26 od Elemir »
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7522
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #175 kdy: Prosinec 10, 2020, 07:21:41 »

Čo je horšie tak ani jedna verzia TCC už nefunguje s novou GOG verziou MM6. Teda tvári sa to že je to ok, ale stačí vojsť do krčmy a už tam nejde potvrdiť obtiažnosť (foto2). Tak isto aj u niektorých postáv nejdú potvrdiť questy.

Teď jsem zkoušel TCC Part 1 nainstalovat na poslední verzi MM6 z GOG a tváří se to bezproblémově. Obtížnost jsem zvolil bez problémů a jdou brát i questy.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7522
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #176 kdy: Prosinec 13, 2020, 14:15:32 »

Dosáhl jsem levelu 25 a mám za sebou kus zhruba odpovídající klasickému úvodu - Nový Sorpigal, Mist, Hrad Ironfist, Svobodný přístav a Bílá čapka a k tomu odpovídající část dungeonů. Pořešil jsem rovnou i dva nižší stupně povýšení. Nicméně TCC se přeci jen výrazně liší a to v tom, že v něm nemáte až takovou svobodu jako v samotném Mandate of Heaven.

Jak jsem již psal, počáteční úkol vás vyžene do Ellesie (Mist) a přes Sutter's Bay (Nový Sorpigal) se vrátíte zpět do Katanu (Hrad Ironfist). V téhle chvíli jdou splnit jen některé dungeony - dva jsou zamčené (krom Gharikovo kovárny ještě hláska v Mistu), sídlo žoldáků v Katanu je z počátku hodně mimo možnosti družiny a Chrám Baa v Katanu je nyní klasická budova s NPC (v té době ovšem zamčená). Vychází mi to tedy na 4 zkompletované dungeony oproti klasickým 5. Navíc jsou ty dungeony pozpřeházené, takže to vlastně díky menším dungeonům probíhá rychleji. Výjimkou je akorát sídlo Luftky v Katanu (původní Corlagonovo panství). Pravda, v Katanu (tedy Hradu Ironfist) jsou původně trpasličí doly, které taky nejsou jen tak přístupné, ale ty v TCC na tomhle místě nejsou.

Celá úvodní akce vrcholí návštěvou zátoky, kde jsem měl co dělat, abych vůbec zdrhl do vesnice. V ní se pak v chrámu nachází vstup do stok, které propojují trojici dalších lokací - Demonclaw (Bílá čapka), Port Sleigon (Svobodný přístav) a Chernobog (Blackshire). Cílem je návštěva lorda Demonclawu, který se pak pro mě stal na delší dobu další lokací pro podrobný průzkum. Mezitím jsem si ovšem odskočil díky lodím na ostrovy v zátoce, kde jsem dokázal projít dungeon odpovídající původnímu chrámu Tsantsa. Je to prima zpestření, protože nyní to tu funguje podobně jako v hrobce 1000 hrůz v Might and Magic 4. Zároveň jde o součást úkolu prvního povýšení rytířů (?). Další dungeony v zátoce zatím vypadají mimo mé možnosti.

Většina lordů se mnou nechtěla ani mluvit, to je právě ta "pojistka" proti svobodnému postupu hrou. Proto jsem musel před cestou do Demonclawu navštívit Věstce, který mě tím teprve zaúkoloval. Nicméně lord Port Sleigonu se mnou mluvil, takže jsem pro něj dokončil úkol s nekromantkou Luftkou (její hlavní sídlo je tam, kde stojí původní Ethricova hrobka) a zároveň jsem získal čestné povýšení 1. stupně rytíře. Pro lorda Demonclawu jsem pak v okolí Port Sleigonu splnil povýšení na paladina. Tím mé možnosti opět skončili, takže jsem se vydal zpět za Věštcem.

Věštec mi nyní prozradil, že ne všichni lordi mě budou chtít přijmout a ne na všechny má páku, aby je přesvědčil dopisem (z těch svolnějších zmínil lorda Port Sleigonu, ale to už jsem zjistil sám :)). Budu potřebovat nejprve mistrovskou diplomacii na úrovni 8. Proto mi doporučil zajet nejprve do Avalonu, kde to půjde i bez toho.

Diplomacii učí některé pašerácké gildy, ale nikde jsem zatím nenarazil na experta. Ostatně ono to právě ani tak snadno nejde, ale jeden z textů NPC mi prozradil, že diplomacie se učí na škole Mainve (bývalý chrám Baa v Hradu Ironfist) a skutečně, nyní už bylo otevřeno. Sídlí tu jak expert tak i mistr. Podmínky pro mistra nejsou nijak brutální, dokonce oproti popisu se lze na mistra dostat i jen se čtyřmi body dovednosti, nicméně pro přístup ke králi v Katanu je opravdu potřeba dotyčné postavě zvednout diplomacii na 8 bodů.

Hodiny ve hře ani nepočítám, je to opět slušný ranec, hlavně než jsem se z toho úvodu vymotal. Znalost originálu sice pomůže, ale postup je v TCC přeci jen pomalejší, je to zkrátka něco jiného a nejde hrát tolik na jistotu. A hlavně nejde hrát příliš systematicky. Na hodně míst se budu muset na přeskáčku vracet.

Prvořadým cílem nyní bude asi první povýšení u všech postav, protože druhé povýšení se zdá závislé na levelu postav, takže k němu mě zatím lordi nepustí. Navíc netuším, kde všude lordy hledat, protože v Demonclawu je třeba jen jeden, takže ten druhý musí být nyní v úplně jiné lokaci. Nemohu si ani pomoci cestovními kouzly, protože mistrovské gildy jsou pro mě zamčené, dokud nebudu mistrem v daném oboru magie :) Tohle naštěstí zřejmě pořeší návštěva Avalonu.

Osobně tipuji, že hra se začne lámat s levelem 35, pak budu moci vyřešit vše na tom úvodu, co jsem musel nyní vynechat. Popravdě hodně mi chybí mistrovské úrovně kouzel, s nimi bych si mohl přeci jen dovolit mnohem více. Ke všemu je v TCC ještě jedna zajímavost, nebo mi to tak možná jenom přijde, ale zdá se mi, že zotavení z útoku je tu nějaké delší, takže i když už mám dvě postavy dokonce na mistru meče, tak je mezi jednotlivými útoky docela citelná prodleva. Další věcí jsou finance, sice se držím +/- na celkem rozumné úrovni, ale peněz je ve skutečnosti v družině méně než by tomu odpovídalo v tuto chvíli v originále.

Edit: mno, Avalon nic nevyřešil :) Mimochodem se do něj dost blbě hledala doprava. Mistři magií jsou v Mystic Isles (bývalé Úhoří vody).
« Poslední změna: Prosinec 13, 2020, 17:12:59 od Elemir »
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7522
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #177 kdy: Prosinec 13, 2020, 21:59:41 »

Mno, cesta na Mystic Islands byla taky prima, tohle různé čekání na dopravu mi ukouslo dobrých 21 dní ve hře, ale výsledkem je, že nyní mám mistra vodní magie a mistra magie těla. Pro mě dva klíčové obory magie do začátku, se kterými už se dá něco dokázat. Přinejmenším v magii vody už stačí opatřit si cestovní kouzla a na Mystic Islands se budu moci pro mistrovská povýšení vracet kdykoliv po zisku dovednostních bodů i bez konvenční přepravy.

Pro teď mi magie vody přinesla alespoň zbraně s efektem ohnivého poškození, což se hodí na všemožné slizy, s nimiž teď zápasím. Při té příležitosti mě překvapila jedna věc, bonusové zranění ohněm není vidět na liště poškození, takže poškození slizů mohu kontrolovat jen přes vyvolaný HP bar.

To nejhorší mám asi za sebou a nyní už by se tempo mělo zmírnit a měl bych jen pendlovat mezi tím, na co stačím a úkoly. Mystic Islands (dříve Úhoří vody) jsou tu třeba asi jen proto, aby se mistrovští učitelé magií měli kam schovat, protože hrad Alamos odtud zcela zmizel, takže tu nejspíše už žádný dungeon ani není.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7522
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #178 kdy: Prosinec 16, 2020, 21:44:57 »

S cestovními kouzly se hra opravdu rozjela naplno a před dalším levelupem jsem si projel několik dalších dungeonů. Levelup pak přišel až s návštěvou lokace známou původně jako Močál prokletých. Postupně jsem to dotáhl až na level 40. Je to nutné hlavně kvůli dovednostním bodům, abych mohl postupně odstranit penalizaci k zotavení ze zbrojí (bohužel, plátovka vyžaduje 2. povýšení rytířů a to mám zatím nedostupné).

Jako největší problém se prozatím ukázala kompletace úkolů pro všechny lordy, tedy najít toho posledního - Lady Kathryn se jmenuje. Ta se totiž nachází vtipně schovaná v Avalonu (jasně, Věstec mě výslovně do Avalonu posílal, akorát jsem se předtím na tom nízkém levelu nechtěl prát s gargoylama). Úkol pro Kathryn byl jednoduchý, stejně jako první povýšení, které jsem splnil předchozím šmejděním dungeonů v zátoce. Nyní už jsem se mohl posunout v příběhu dále, zajít za Věstcem, ale nejprve jsem se zkusil podívat do jednoho dungeonu v Demonclaw, ve kterém jsem po pár krocích neomylně poznal hrad Darkmoor :D

Čistit ho ale asi komplet nebudu, krom potvor jsou tu triggery sesílající prokletí, takže to není úplně ideální místo, byť bych tu asi nabral hodně zkušeností. Není to tu tak tuhé jako v originále, ale zdlouhavé to bude i tak.

Nečekal jsem, že se u TCC tak dlouho udržím, ale je to prostě úplně jiný zážitek.
IP zaznamenána
This is the end ...

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #179 kdy: Prosinec 17, 2020, 15:41:50 »

A akú obtiažnosť si na začiatku zvolil ?
IP zaznamenána
Strana: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15