Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Leden 16, 2025, 23:00:40
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 ... 11 12 [13] 14 15

Autor Téma: mm6 mod_The Chaos Conspiracy  (Přečteno 69949 krát)

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7522
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #180 kdy: Prosinec 17, 2020, 16:05:14 »

Dobrodruha.
IP zaznamenána
This is the end ...

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #181 kdy: Prosinec 17, 2020, 19:53:33 »

jj dobrodruh sa ešte dá. Kedysi som to hral aj na Meanest mother fracker, ale to bolo už takmer nehratelné. Hlavne teda na začiatku.
Som zvedavý ako budeš hodnotiť part 2 :)
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7522
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #182 kdy: Prosinec 17, 2020, 22:02:06 »

Já jsem právě nechtěl riskovat, že bude někde přepálená obtížnost, takhle to odsýpá celkem v pohodě. Místy to bylo z počátku tužší, hlavně než jsem si otipoval, co a v jakém pořadí budu asi plnit, ale taky je pravdou, že velmi často využívám tahové souboje, protože v realtime bych dost věcí nedal. Ta klasická svižnost originálu se z toho tedy vytratila.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7522
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #183 kdy: Prosinec 18, 2020, 20:34:24 »

Dopracoval jsem se až na level 55, splnil všechna druhá povýšení a pokořil jsem lokaci známou z originálu jako hrad Darkmoor. V první chvíli jsem si myslel, že nové osazenstvo hradu bude schůdnější, ale místní nekromantky a čarodějnice oplývají celou plejádou debuffů, takže ta původní oka a lichové jsou možná sympatičtější :)

Úkol s hradem souvisel s novou várkou úkolů, které už vedou do finále hry. Podle všeho mě teď povětšinou čeká celá řada rozlehlých dungeonů, takže se mám opravdu na co těšit. I když mapu Darkmooru považuju vedle sídla Pána ohně a hrobky VARN za ten top "otravných" lokací ve hře. Jednak to je jejich velikostí a pak osazenstvem potvor.

Z vedlejších úkolů mi zbyly asi dva, jeden s urnami s popelem a další se týká skrytého pokladu. Urny už mám všechny, u pokladu je to horší, protože netuším, kolik svitků budu celkem potřebovat (musí se na nich dekódovat zpráva). S úkolama jsem jinak obecně neměl žádný problém, urny se např. pořešily tím, že jsem prostě prošmejdil všechny volně dostupné dungeony a něco málo bylo i v truhlách ve východních venkovních lokacích (vlastně to sledovalo můj úvodní postup z Katanu do Avalonu, plus močál na jihu, kde žije i samotná zadavatelka úkolu). Horší je, že vlastním cca 3 předměty, které zřejmě patří k nějakým úkolům, ale zatím jsem nenašel zadavatele (popravdě jsem se zprvu snažil vedlejší úkoly moc nebrat, takže mě spíš čeká nové kolečko po obyvatelých Port Sleigonu atd.).

Vlastně si nyní uvědomuju, že jsem vynechal ještě jeden volně dostupný dungeon a to sídlo Kostěje v Chernobogu (původní Blackshire). Všechny ostatní dungeonu už vyžadují nějaký klíč nebo ostranění magické bariéry. V lokaci Dobré vody (nyní Glacier's End) je taky jeden dungeon, ale u něj jsem ještě nezkoušel, jestli je volně dostupný (spíš ne). V Dračích píscích (nyní Baalova zahrada) chybí pro změnu pyramida (vůbec tu není) a nejde vstoupit do NWC dungeonu. Na postevníkův ostrov (nyní The Far Reaches) jsem se zatím ještě nedostal, ale tam asi nějaký příběhový dengeon taky bude.

Když to sesumíruju, tak první nedostupný dungeon je hláska v Ellesii (původně Mist), další je Gharikova kovárna v Sutter's Bay (původně Nový Sorpigal) a pak až Stínová gilda v Bílé čapce (nyní Demonclaw) a Snerglovy železné doly v Močálu prokletých (nyní Bog of Tuonela). A zřejmě i hrad Kriegspire (původní lokace Kriegspire, nyní Norseland) a původní Pevnost démonů. S lokacemi The Far Reaches a Glacier's End by to bylo celkem 8 dungeonů. Předpokládám, že když chybí hrobka VARN, tak v rámci příběhu bude chybět i Kontrolní centrum, čímž by těch 8 dungeonů mělo být už vše.

Jen pro úplnost vypíšu seznam, co se kde změnilo a předem upozorním, že to bude lehce spoileroidní ...

Záměna lokací:

Nový Sorpigal - nyní Sutter's Bay
Hrad Ironfist - nyní Kat'an (pro jednoduchost Katan)
Mlžné ostrovy (Mist) - nyní Ellesia
Zátoka pašeráků - nyní Kastution Waters
Svobodný přístav - nyní Port Sleigon
Močál prokletých - nyní Bog of Tuonela
Stříbrná zátoka - nyní Avalon
Mrazivá vrchovina (Bílá Čapka) - nyní Demonclaw
Kriegspire - nyní Norseland
Blackshire - nyní Chernoburg (Chernobog)
Dračí písky - nyní Baal's Garden
Poustevníkův ostrov - nyní The Far Reaches
Úhoří vody - nyní Mystic Isles
Rajské údolí - nyní Serenity
Dobrá voda - nyní Glacier's End

Záměny dungeonů:

Sutter's Bay - Gobliní hláska je Úkryt Stínové gildy (původně Hrad Ironfist), Opuštěný chrám je Chrám Slunce (původně Zátoka pašeráků), Gharikova kovárna je pro změnu Opuštěný chrám (původně stejná lokace - dungeon se odemkne až v rámci úkolu k nalezení ukradených lebek)

Kat'an - Jeskyně Dragounů zůstala designově stejná, Úkryt Stínové gildy je Dračí doupě (původně Močál prokletých), Chrám Baa byl zrušen (nyní je to domov pro NPC - škola Maive, dostupná po splnění druhého úkolu pro věštce - učí se tu expertní a mistrovská diplomacie), Corlagonovo panství zůstalo designově stejné, Snerglovy jeskyně je Pevnost démonů (původně Kriegspire)

Ellesia - Výspa Stříbrných helem (zatím nevím, příběhově uzamčeno)

Kastution Waters - Sídlo Pána ohně je Gobliní hláska (původně Nový Sorpigal), Chrám řádu Pěsti zůstal designově stejný, Chrám Tsantsa zůstal designově stejný, Chrám Slunce je Gharikova kovárna (původně Nový Sorpigal), nově přibyly stoky (původně Svobodný přístav - stoky propojují Kastution Waters, Port Sleigon, Demonclaw a Chernobog - fialová louče slouží jako teleport, později pak i Norseland - je potřeba odemknout teleport ze strany Norselandu v místě dungeonu Nejvyšší chrám Baa)

Port Sleigon - Stoky Svobodného přístavu zůstaly designově stejné, Pevnost Dragounů je Pevnost Stříbrných helem (původně Stříbrná zátoka), Hrobka Erika Šíleného zůstala designově stejná, Chrám Měsíce zůstal designově stejný, Orákulum Enrothu a Kontrolní centrum byly ze hry odstraněny (v sídle rady je místní vůdce), přibyly Snerglovy železné doly (původně Močál prokletých), které mají vstup v místě původního sídla Osrica Tempera

Bog of Tuonela - Hrad Darkmoor byl odstraněn (nyní tu sídlí mistr černé magie), Snerglovy železné doly jsou nyní Vojevůdcova pevnost (původně Stříbrná zátoka, dungeon se odemkne až po přijetí HodgePodge do družiny - úkol na zbylé 2 lebky), Dračí doupě jsou Snerglovy jeskyně (původně Hrad Ironfist)

Avalon - Pevnost Stříbrných helem je nyní Monolit (ten se tu původně nacházel, ale na jiných souřadnicích), Monolit je nyní Pevnost Dragounů (původně Svobodný přístav), Vojevůdcova pevnost byla odstraněna (nyní zde sídlí Lady Kathryn)

Demonclaw - Pevnost Icewind zůstala designově stejná, Stínová gilda je Sídlo Pána ohně (původně Zátoka pašeráků, dungeon se odemkne až po zadání úkolu s 2. lebkou od Magnuse), nově je namísto sídla Anthony Stona Hrad Darkmoor (původně Močál prokletých), nově je tu vstup do stok (2x)

Norseland - Hrad Kriegspire zůstal stejný (z počátku je uzamčený, odemkne se až později v rámci příběhu), Pevnost démonů je nyní Stínová gilda (původně Bílá Čapka, dungeon se odemkne až po přijetí HodgePodge do družiny - úkol na zbylé 2 lebky), Nejvyšší chrám Baa je Vyšší chrám Baa (původně Poustevníkův ostrov), Jeskyně dračích jezdců je Vlčí doupě (původně Blackshire), Agarova laboratoř zůstala designově stejná, v místě původního Nejvyššího chrámu Baa si lze otevřít teleport do stok, který pak lze využívat obousměrně, do oblasti přibyla Výspa Stříbrných helem, do které vede teleport skrze podstavec se soškou (sošku lze získat v rámci pozdějších úkolů v hlavní lince)

Chernobog - Chrám hada je designově stejný, Vlčí doupě je nyní Jeskyně dračích jezdců (původně Kriegspire), nově je tu vstup do stok

Baal's Garden - Hrobka VARN a Tajný NWC dungeon byly ze hry odstraněny

The Far Reaches - Vyšší chrám Baa je nyní Nejvyšší chrám Baa (původně Kriegspire)

Mystic Isles - Hrad Alamos byl z této lokace odstraněn (v budově nyní sídlí mistr Bíle magie)

Serenity - nenašel jsem nic, tedy stejné jako v původní Rajské zahradě

Glacier's End - Úl zůstal designově stejný, v rámci Úlu pak lze vstoupit do dungeonu odpovídajícímu Hradu Alamos (původně Úhoří vody)

Z toho co znám, tedy mohu udělat přímý výpis dungeonů dle originálu, jak se nyní jmenují a kde se nacházejí:

Gobliní hláska - nyní Sídlo Adeptů (Kastution Waters)
Opuštěný chrám - Underwald (Sutter's Bay, k odemčení je třeba amulet od Věštce - úkol k nalezení ukradených lebek)
Gharikova kovárna - nyní Slizová jáma (Kastution Waters)
Jeskyně Dragounů - nyní Jeskyně Timbol (Kat'an)
Úkryt Stínové gildy - nyní Tortuga Hall (Sutter's Bay)
Chrám Baa - ZRUŠENO
Corlagonovo panství - nyní Panství Luftky (Kat'an)
Snerglovy jeskyně - nyní Orfeův průchod (Bog of Tuonela)
Výspa Stříbrných helem - nyní Ched Rhinn (Norseland, do města vede portál, který se aktivuje vložením sošky na podstavec - pozdější úkol v hlavní lince)
Sídlo Pána ohně - nyní Zakázaná hrobka (Demonclaw, odemkne se až po zadání úkolu s 2. lebkou od Magnuse)
Chrám řádu Pěsti - nyní Útočiště Wrenford (Kastution Waters)
Chrám Tsantsa - nyní Hrobka Šílenství (Kastution Waters)
Chrám Slunce - nyní Jeskyně Babzot (Sutter's Bay)
Stoky Svobodného přístavu - nyní Stoky Port Sleigonu (Kastution Waters, Port Sleigon, Demonclaw, Chernobog a Norseland - až po odkrytí teleportu ze strany Svatyně Rozruchu v Norselandu)
Pevnost Dragounů - nyní Chrám druidů (Avalon)
Hrobka Erika Šíleného - nyní Hrobka Luftky Kruté (Port Sleigon)
Chrám Měsíce - nyní Doupě nepravosti (Port Sleigon)
Orákulum Enrothu - ZRUŠENO
Kontrolní centrum - ZRUŠENO
Hrad Darkmoor - nyní Chrám Klidu (Demonclaw)
Snerglovy železné doly - nyní Glastonbury Tor (Port Sleigon)
Dračí doupě - nyní Jeskyně Rogue (Kat'an)
Pevnost Stříbrných helem - nyní Pevnost žoldáků (Port Sleigon)
Vojevůdcova pevnost - nyní Haldegarnovo doupě (Bog of Tuonela, odemkne se po přijetí HodgePodge do družiny - úkol na zbylé 2 lebky)
Monolit - nyní Chrám Agrony zbožné (Avalon)
Pevnost Icewind - nyní Hradní ubytovna (Demonclaw)
Stínová gilda - nyní Quedagh Curse (Norseland, odemkne se po přijetí HodgePodge do družiny - úkol na zbylé 2 lebky)
Hrad Kriegspire - nyní Pevnost Antiků (Norseland, dungeon se odemkne později v rámci příběhu - nalezení Klenotu moci)
Pevnost démonů - nyní Mabonova jeskyně (Kat'an)
Nejvyšší chrám Baa - nyní Chrám Chaosu (The Far Reaches)
Jeskyně dračích jezdců - nyní Koscheiovo doupě (Chernobog)
Agarova laboratoř - nyní Garnizona (Norseland)
Chrám hada - nyní Doupě rusalek (Chernobog)
Vlčí doupě - nyní Doupě Norsů (Norseland)
Hrobka VARN - ZRUŠENO
Tajný NWC dungeon - ZRUŠENO
Vyšší chrám Baa - nyní Svatyně Rozruchu (Norseland)
Hrad Alamos - nyní Pevnost Anarchie (vstup je skrze Úl drowů v Glacier's End)
Úl - nyní Úl drowů (Glacier's End)

Na počátku se to vůbec nezdálo, ale TCC nakonec obsahuje skoro všechny dungeony z původní hry. Výjimkou jsou akorát ty, které přímo souvisejí se sci-fi linkou příběhu (tedy vyjma Úlu, ten v TCC je, ale sci-fi prvky z něj byly odstraněny).

Oltáře (Svatyně) - postupně doplním měsíce:

Sutter's Bay - oheň ()
Kat'an - magie (prosinec)
Ellesia - síla (leden)
Kastution Waters - intelekt (únor)
Port Sleigon - odolnost ()
Bog of Tuonela - osobnost ()
Avalon - rychlost ()
Demonclaw - přesnost ()
Norseland - štěstí () a jed (listopad)
Chernoburg (Chernobog) - elektřina ()
Mystic Isles - chlad ()

Edit 1: na druhý den jsem prošel další kus mapy, abych zkompletoval další část dungeonů, takže jsem předchozí výpis mohl doplnit o všechny volně dostupné dungeony. Ty chybějící jsou uzamčené - zatím do nich nemám přístup. Přidal jsem seznam Svatyň s bonusy, u kterého časem postupně doplním měsíce pro modlení (platí tu jinak to samé, co v originále, pouť ke svatyni musíte mít nejprve zadanou Věštcem).

Edit 2: nově jsem se dostal kousek od konce hry, takže seznamy výše jsem doplnil do finální podoby. Chybět budou jen svatyně, ty pak projedu extra zvlášť a doplním je.
« Poslední změna: Prosinec 22, 2020, 16:08:07 od Elemir »
IP zaznamenána
This is the end ...

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #184 kdy: Prosinec 19, 2020, 12:36:00 »

Aby som nemal v tom značení chaos, hneď na začiatku som názvy lokácii vpísal do mapy. Pomohlo mi to hlavne pri cestovaní.

P.S. Myslím že dungeon ktorý máš označený ako zrušený si ešte užiješ :)

IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7522
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #185 kdy: Prosinec 19, 2020, 18:22:02 »

Mapa je určitě dobrá věc, teď už je to v pohodě, ale z počátku jsem si nebyl jistý, jak se co jmenuje a tak jsem kolikrát netušil, ke které lokaci se dialogy NPC vztahují.

Dneska jsem přišel na to, že Úl v Glacier's End je volně přístupný, akorát je ale mimo mé schopnosti :D ... dal jsem jen ten vršek, když jsem nahlídl dolů, tak jsem to rovnou odpískal.  Tím pádem je jeden ze sci-fi dungeonů přístupný, takže je klidně možné, že potkám ještě další dungeony tohoto typu. Doupě Kostěje je třeba taky docela tuhé. Je vidět, že budu muset s levelem postav ještě hodně nahoru.

Na dungeonech mi akorát vadí rychlý respawn. Pokud bych někde něco zapomněl, tak za pár herních týdnů bych se musel tím vším probojovávat znovu. Naopak jsou zajímavé některé triggery, třeba automatické prokletí postav při přesunu do Močálu Tuonela, plus to samé při loadu save pozice v této lokaci (zmizí to až po vyřešení úkolu s portálem).

Před hlavní linkou jsem se ještě v rychlosti doučil mistrovské magie a vycvičil na mistry podpůrné dovednosti (např. opravování u všech postav). Družina by měla být nyní celkem soběstačná, ještě tedy zdvojit podpůrnou magii skrze paladina a lučištníka a mám hotovo. Pořád jsem ještě na levelu 55, ale ve hře je naštěstí hodně podkoviček, takže ty mi hodně pomohly s dovednostními body a k tomu tu funguje stejná vychytávka jako v originále, kdy někteří mistři povyšují dovednosti i na úrovni 4 (po nějakém povýšení v povolání apod.). Nejužším místem se tak stávají spíše peníze.
IP zaznamenána
This is the end ...

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #186 kdy: Prosinec 19, 2020, 20:37:52 »

Tu mám ešte rýchly prehlad dungeonov a v ktorých oblastiach sa nachádzajú. A ešte kde hľadať niektoré dôležité veci. Dúfam že to nebude pre teba spoiler.


IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7522
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #187 kdy: Prosinec 19, 2020, 23:49:44 »

Já tyhle věci stejně čtu až potom, co mám dohráno (leda že bych se někde ztratil ;)). Z vedlejších úkolů mi chybí asi už jen svitky a ten zbytek nejspíš vyplyne z hlavního děje. Našel jsem třeba křišťálovou lebku a tím jsem nečekaně splnil úkol pro Věštce, který mě nyní posílá dále, takže teď se nejspíše začnou odemykat i ty uzavřené dungeony. Obelisky už mám taky komplet.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7522
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #188 kdy: Prosinec 20, 2020, 22:04:26 »

Pomalu jsem se zakousl do zdánlivého finále hry, ale jak se ukázalo, hra bude ještě o poznání delší :D Dotáhl jsem to pomalu na level 70 s tím, že po dnešku bych mohl až na 90, ale zprvu jsem hodně zápasil s penězi. Zlepšilo se to až vycvičením mistra v obchodování a další náloží úkolů, takže krize je snad definitivně za mnou. Kostěje jsem zničil jako prvního, aby se mi vedlejší úkoly už do hlavního příběhu příliš nemotaly.

Jedna část hlavních úkolů se točí okolo čtveřice lebek, které je potřeba nepříteli uzmout. Jenomže v rámci příběhu dojde k drobnému zvratu, takže jsem je musel vybojovat znovu. Krom první lebky se vše ostatní děje v uzamčených dungeonech, kam jsem postupně získal vstup. Navštívil jsem tak Sídlo Pána ohně, nyní pojmenované jinak a naštěstí zjednodušené (cesty skrze bludiště byly otevřené rovnou). Pak následovala dvojice menších dungeonů (Stínová gilda a Vojevůdcova pevnost) a honba za ukradenými lebkami skončila v Opuštěném chrámu (tentokrát výrazně tužší lokace s pavouky a dridery - alespoň hezký nácvik pro budoucí návštěvu Úlu).

Lehce jsem nakoukl na další část děje, která spočívá v umístění sošky na podstavec v Norselandu, čímž se z podstavce stane teleport. Ten mě přenesl do dungeonu odpovídajícímu Výspě Stříbrných helem v Mistu. Jak je tedy vidno, některé dungeony budou ve hře dostupné skrze podobné teleporty, takže se klidně mohu dočkat nemilého překvapení v podobě hrobky VARN ;) Mimochodem, najít postavičku se soškou nebylo zrovna jednoduché, jak jsem ignoroval zdejší místopis, tak mi zcela vypadlo, kde je hrad Birka, ale pak jsem si vzpomněl, že na hradě v Demonclaw je na ochozu pokoj pro hosty - a bylo to ono :)

Po dnešku si vůbec netroufám říct, jak blízko jsem konci, protože pokud by došlo na teleporty skrze sošky, tak mě mohou klidně čekat ještě další 4 dungeony, které jsem označil za zrušené a k tomu to, co jsem ještě ve hře neobjevil (dohromady tedy až 7 dungeonů).
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7522
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #189 kdy: Prosinec 22, 2020, 16:07:03 »

Naštěstí jsem se mýlil, po Ched Rhinn jsem získal přístup do Pevnosti Antiků, což je původní hrad Kriegspire, takže tento dungeon zůstal stejný. Nové osazenstvo bylo ovšem podobně tuhé, jako původní minotauři, takže jsem využíval i podobné taktiky ve využívání prostředí. Přibylo i pár draků navíc, ale v rámci pevnosti se dají najít speciální zbraně, které mi výrazně zvedly poškození. Speciální golem na místě původního Lura má u sebe Klenot moci.

Hra mě poté už netrápila a poslala mě rovnou do Úlu drowů, kde se má nacházet portál do finální lokace (Pevnosti Anarchie). Úl zůstal nahoře vyčištěn od minulé návštěvy, ale i s novými zbraněmi jsem chvilku spekuloval, jak přežít seskok dolů mezi drowy (velmi rychlá smrt). Seskočil jsem namísto toho hned do jednoho z tunelů a zrovna jsem si vybral ten, kde je sud obnovující zdraví. Zbytek už pak šel celkem v pohodě, protože potvory se často různě zasekávají nebo je lze lákat po menších skupinkách. Bohužel, v Úlu stále nefunguje transportní magie, takže jsem mnoho pokladů musel nechat na zemi, čímž po opuštění dungeonu zmizely. Peněz mám naštěstí i tak dost, takže mě to zas až tolik nezamrzelo.

V místnosti původního reaktoru se nachází další halda drowů a jedna z jejích bohyň (dá se bez problémů rychle ustřílet). Naštěstí tu není původní překvápko s teleportem a sesunutím stěn s posilami. Komora reaktoru je v koncovém stavu, takže způsob boje jsem si mohl v pohodě zvolit dle svého. Bohyně má u sebe portálový drahokam a v místě původní únikového východu je nyní portál do Pevnosti Anarchie.

Tady jsem opět potkal Tamaru, která mé dva bojovníky naučila dovednost speciálních zbraní, které pak v pevnosti najdu a s nimi porazím strážce klíčů - z pevnosti totiž vede prý jen jedna cesta a to skrze uzamčený portál. Docela jsem znejistěl, protože mám postavy stále na levelu 70, tak jestli bych neměl jít raději nejprve potrénovat. Po chvilce se však ukázalo, že v Pevnosti Anarchie (původní Hrad Alamaos) fungují cestovní kouzla, takže jsem si tu udělal značku Lloydova majáku a dále se přizpůsobím dle situace (postavy mohou postoupit až na level 105-107).
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7522
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #190 kdy: Prosinec 22, 2020, 22:06:37 »

Part 1 je za mnou. Dojel jsem to na tom levelu 70, ale při soubojích s bossy už to drhlo (chtělo to větší množství zdraví). Nicméně jsem to nějak ustál. Nejhorší byla pasáž se čtvrtým klíčem, kde se objevila halda tuhých golemů, takže jsem musel najít výhodnou střeleckou pozici a z poza rohu je ustřílet - i přes vlastnictví starobylých zbraní to trvalo dlouho. Mimochodem ty starobylé zbraně jsou nutnost, bossové jsou jinak imunní a tyhle zbraně smí navíc nosit jen povolání rytíř, paladin nebo lučištník (v max. povýšení). V podstatě jde o přeskinované phasery. Do part 2 se asi zatím hrnout nebudu. Možná nejprve polevelím v part 1, projdu si ty tužší mapy atd.
IP zaznamenána
This is the end ...

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #191 kdy: Prosinec 23, 2020, 13:35:17 »

Dávam sem podrobný návod na tento skvelý MOD. Napísal ho kedysi jeden pán, ale jeho stránky sú už nedostupné. Myslím že by bola škoda ho nezverejniť, keď už si dal toľko námahy ho napísať.

IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7522
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #192 kdy: Prosinec 23, 2020, 14:31:17 »

Tono: skvělé, to budou asi ty stránky, co jsem před lety taky našel, ale pak se po nich slehla zem, takže ten návod jsem si nestihl zazálohovat.

Na ty golemy na konci jsem zkoušel různou taktiku, ale Pevnost Anarchie mi přijde i docela zabugovaná (různá rychlost střelby, občas fungující imunita vs neimunita atd.). Golemy šlo v tahovém režimu postupně vylákat, ale co dále? No, jeden mi spadl dolů a zasekl se ve dveřích, takže jedna postava se starobylou zbraní ho dokázala zpoza rohu zaměřit a udolat (tohle vědět obecně, tak dám bojovníky na oba kraje party). Šlo to strašně pomalu, když mě napadlo zkusit Zpopelnění a to byla naopak rychlovka.

Druhý golem nespadl, ale zasekl se podobně nahoře, což bylo žádoucí, ale Zpopelnění najednou nemělo žádný efekt. Nakonec sem zjistil, že je dobré zůstat dole pod tou chodbou na heslo, zacouvat kousek pod první traverzu a z tohohle bodu se dá v pohodě střílet a golemové nemůžou se svými útoky na družinu (když se náhodou posunou a s útoky dosáhnou, tak stačí jen lehce změnit polohu). Po golemech tak už střílely dvě postavy a tím se to lehce zrychlilo (pořád je to i tak na dost dlouho).
IP zaznamenána
This is the end ...

ZecK

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 167
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #193 kdy: Prosinec 23, 2020, 17:49:58 »

Tu adresu těch stránek někdo neznáte? Mohlo by se něco vydolovat z web archive....
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7522
Re:mm6 mod_The Chaos Conspiracy
« Odpověď #194 kdy: Prosinec 23, 2020, 20:34:43 »

To byl nějaký blog, takže úplně nesouvisející a klasicky těžko zapamatovatelná adresa :) Po těch letech si nevzpomenu ani přibližně. Seznam mi vyhodil nějakou adresu na jiný zaniklý blog s návodem, ale tam zas byl problém v tom, že majitel měl ty návody uložené do souborů, což archive.org často nezálohuje.
IP zaznamenána
This is the end ...
Strana: 1 ... 11 12 [13] 14 15