No, já tahový režim přestal úplně používat a zcela na něj zanevřel v momentě, když jsem zjistil, že se dá snadno zneužívat. Taková ta klasika, že člověk létá a když na něj něco vystřelí, letí dolů či nahoru a podobně.
Navíc když člověk hraje za 4 magické postavy (což byla má nejoblíbenější kombinace, třeba 2xdruid, 2mág), to bylo zbytečný a jen to zpomalovalo masakrování nepřátel jiskrami.
Ale ani za to sólo rytíře jsem to nepoužíval, ono to má i své nevýhody. Mám dojem, že se přitom nedalo pohybovat?
Tahových her je víc, nových i starších. Horší to může být s tím pohledem z první osoby, to už moc nefrčí.
Ty co mají v nějaké formě izometrický pohled (třeba i částečný), jsou klasiky jako Realms of Arkania 1 - 3, nebo fallout1-2 (ale to je z postapo světa - mé nejoblíbenější hry
).
Z novějších a ne moc náročnou grafikou třeba Expeditions: Viking (velmi náročný ale hodě mě bavil, opravdu tam bylo třeba dobře využít různé typy postav), Lords of Xulima (asi trochu to má i něco společného s MM, ale je to zas jiný bojový systém), Wasteland 2 taky ušel (taky postapo).
Hry, které jsou hodně blízko might and magic a jsou trochu podobné heroesům, ale současně jsou pořád víc RPG a ne strategie, jsou King's Bounty a všechny ty samostatné datadisky).
Divinity original sin měl taky vcelku zábavný tahový bojový systém. Sice jednoduší, ale bavilo mě to.
Ale je i spousta dalších her.
Her z prvního pohledu, které by měly tahový systém a byly alespoň trochu podobné MM6-8, mě ale moc nenapadá. Ale je fakt, že já právě bral MM6-8 spíše jako akční RPG a nehrál to s těmi tahy, no. Pak by těch her podobných, bylo víc.