Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Leden 29, 2025, 21:01:09
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Autor Téma: Čestné povýšení  (Přečteno 33707 krát)

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:Čestné povýšení
« Odpověď #45 kdy: Srpen 18, 2021, 15:36:38 »

Akurát sa chystám do DLL.
Zatiaľ som našiel len jednu drobnú chybu v preklade(príloha). A ešte ma iritovala tá fake kniha v lokalite Vantyrské pohorie, kúsok od vchodu do Sutgerdu. Po vzatí nepíše žiadny nadpis knihy ani sa nezaradí do zbierky.
Inak čestné povýšenia fungujú bezchybne za čo ešte raz díky.
To že si sa nedostal na 40 level môže byť tým že si sa "zbytočne" prechádzal po mape, alebo moc krát si dával družinu spať :)
IP zaznamenána

Kusák

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 108
Re:Čestné povýšení
« Odpověď #46 kdy: Srpen 18, 2021, 20:17:03 »

Ahoj,

díky za zpětnou vazbu.
Toho mistra kuše přepíšu na velmistra, dřív jsem si toho nevšiml.
O té knize jsem taky nevěděl, vždy to jen seberu, ale nikdy jsem to nečetl...
Ještě dotaz: jak ovlivňuje chození po mapě a spaní zkušenost? Monstra jsou pevně daná, úkoly taky, takže maximum získaných XP není jak ovlivnit. Jediné, co má vliv, je bezvědomí (postava nezíská nic) a NPC učenec (+10 % XP).
Vybil jsem fakt vše a úkoly udělal taky všecky. Proto taky zabíjím Luka a Kirka (a toho je mi zvlášť líto). I jsem dumal nad tím, zda to nezměnit, aby za zabití Ztracených jehňátek jako postav by bylo 0 a odměna by byla v rámci úkolu, ať je člověk zabije nebo pustí. Podobně mne štve u Salvina v bitvě o Karthal, že když se vybere možnost 5, tak se zabije sám a pak za něj nejsou XP.
IP zaznamenána

Kusák

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 108
Re:Čestné povýšení
« Odpověď #47 kdy: Srpen 19, 2021, 21:06:56 »

Posílám verzi 4.999, zahrnul jsem tam opravy, na které jsem přišel nebo mi je nahlásil "tono" a drobné vylepšení dialogů bonusového questu v Sorpigalu. Dále jsem přidal opravu bugu s osvobozením Falagara. Tento problém jsem kdysi řešil v jiném vlákně, nesouvisí s MODem:
Pokud jste chtěli Falagara osvobodit a měli u sebe nepropustitelná NPC (např. Edwin a kůň s nákladem), tak Falagar nešel přidat do skupiny a dialog nešel ukončit. Bylo nutné hru ukončit a nahrát předchozí uložení, některé NPC propustit a pak teprve přijít Falagara osvobodit. Nyní jde z rozhovoru vystoupit a vrátit se k Falagarovi později.
Kdyby měl někdo další čas na otestování MODu a napsání připomínek, budu rád.
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:Čestné povýšení
« Odpověď #48 kdy: Srpen 21, 2021, 18:11:32 »

jsem přidal opravu bugu s osvobozením Falagara. Tento problém jsem kdysi řešil v jiném vlákně, nesouvisí s MODem:
Pokud jste chtěli Falagara osvobodit a měli u sebe nepropustitelná NPC (např. Edwin a kůň s nákladem), tak Falagar nešel přidat do skupiny a dialog nešel ukončit.

Vrátil som sa v hre späť aby som to otestoval. A je to tak jak píšeš. Mne sa to predtým nikdy nestalo, lebo koňa nepoužívam. lepší je podľa mňa obchodník, ktorého mávam až do konca.
Našiel som jednu chybu v preklade. Podľa toho sa oslabenie má odstrániť kúzlom ohňa čo je blbosť. Správne tam ná byť kúzlom mágie zeme.
IP zaznamenána

Kusák

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 108
Re:Čestné povýšení
« Odpověď #49 kdy: Srpen 21, 2021, 20:29:39 »

Díky, taky jsem si toho kdysi všiml, ale zapomněl jsem to zahrnout do oprav. Už to tam je:-)
Jinak z NPC používám jen Edwina a Vilmu, ta je fakt silná. Ten problém s Falagarem jsem měl jen v první či druhé rozehrávce.
Teď už věci moc neschovávám, vše přebytečné prodávám a nechávám si na konec hry jen předměty s imunitou na jed, ty jsou dost vzácné a sem tam se dají koupit snad jen ve Skalním útesu. A na konci v Hrobce, Dustanově vzpomínce a Ker-Thalu dokáže otrava docela zatopit. Omráčení, paralýzu a spánek řeší spalující odhodlání, zmatení je kritické snad jen u Perrena v DLC a slabost není nijak strašná. Obchodník asi ušetří běhání do města na prodej věcí, inventář se umí zaplnit rychle.
« Poslední změna: Srpen 21, 2021, 20:44:13 od Kusák »
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:Čestné povýšení
« Odpověď #50 kdy: Srpen 21, 2021, 20:44:13 »

Díky, taky jsem si toho kdysi všiml, ale zapomněl jsem to zahrnout do oprav. Už to tam je:-)

jj bol by v tom čert, aby sme tú hru po 7 rokoch konečne neopravili :D
IP zaznamenána

Kusák

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 108
Re:Čestné povýšení
« Odpověď #51 kdy: Srpen 21, 2021, 20:54:25 »

Aby to nedopadlo tak, že to opravíme (třeba se najde někdo schopný, kdo zvládne i to, co jsem vzdal) a pak to Ubisoft stáhne z Uplay a budeme muset na hraní používat crack.
Teď už je to ve fázi, že hru ani neprodávají a ukončili podporu.
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:Čestné povýšení
« Odpověď #52 kdy: Srpen 31, 2021, 22:34:48 »

Vzal som čestné povýšenie na člena Veterných mečov. Podla toho mám najprv zistiť slová posvätnej prísahy. Má to takto byť ?
IP zaznamenána

Kusák

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 108
Re:Čestné povýšení
« Odpověď #53 kdy: Září 01, 2021, 09:09:10 »

Ano, je potřeba najít NPC, které ti slova řekne a pak se úkol splní a odemkne se pokračování.
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:Čestné povýšení
« Odpověď #54 kdy: Září 01, 2021, 14:09:45 »

Ano, je potřeba najít NPC, které ti slova řekne a pak se úkol splní a odemkne se pokračování.

jj tak to je zaujímave. Schválne sa nepozriem do loca.xml a skúsim to NPC pohľadať v hre  ;)
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 704
Re:Čestné povýšení
« Odpověď #55 kdy: Září 08, 2021, 22:17:20 »

Jen je velká škoda, že ten povyšovací úkol s trpaslíkem nejde splnit už v rozjeté hře, jinak bych byl z Tvého modu dost nadšený..

Jinak co se týče NPC postav, já bral vždycky koně a psa, abych se nemusel o nic moc starat.. Jasně, obchodník je sice takovej instantní, ale nevyplatí se to prodávat u nějakého jiného? Já prodával vždycky v Sorpigalu. Nebo má hra vlastně odlišené ceny při prodeji? To jsem vlastně nikdy nezkoumal..
IP zaznamenána

Kusák

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 108
Re:Čestné povýšení
« Odpověď #56 kdy: Září 09, 2021, 09:22:54 »

Pro staré savy je asi lepší použít verzi 4:
https://www.svetmightandmagic.cz/forum/index.php?topic=1217.msg19560#msg19560
jediné, co tam nefunguje, je ten Runový lord (pokud jsi již Sudgerd navštívil). Možná by to šlo, ale byla by na to potřeba editace savu (a zatím nevím, co a kde tam hledat). Pak tam chybí ještě opravy chyb a překlepů v lokalizaci, na které jsme ještě přišli.

Na novou rozehrávku je ideální poslední verze 4.999 (skoro 5), jsou tam opraveny další chyby v překladu a některé povyšovací úkoly jsou rozvětveny podle toho, zda je to normální nebo čestné povýšení. Je to taky dobré hrát s upravenou knihovnou Legacy.core.dll, ale není to nutné.
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 704
Re:Čestné povýšení
« Odpověď #57 kdy: Září 09, 2021, 11:13:48 »

Jojo, myslel jsem právě Runového lorda po návštěvě Sturfordu. Prostě klasická situace, kdy už máš celou hru dohranou a jen uložený stav, kdy už máš všechno ve hře splněno..
IP zaznamenána

Kusák

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 108
Re:Čestné povýšení
« Odpověď #58 kdy: Červen 06, 2022, 13:09:27 »

Ve vlákně:
https://www.svetmightandmagic.cz/forum/index.php?topic=1229.msg20353#msg20353
je poslední verze MODu s dalšími funkcemi.
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 704
Re:Čestné povýšení
« Odpověď #59 kdy: Červenec 11, 2022, 11:48:00 »

Jenom se zeptám, tenhle mod obsahuje i ty odměny z Uplay shopu a Hromomečovu helmu nebo ne?
IP zaznamenána