Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Květen 04, 2025, 23:30:19 *
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 26

Autor Téma: mm 6/7/8 merge mod shrnutí  (Přečteno 75090 krát)

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 712
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #240 kdy: Únor 15, 2023, 20:09:17 »

"Jak jako naházet body do zdraví?"

No myslel som tým body do Posilovania. Ale keď tak nad tým premýšľam, tak upír sa posilovanie naučiť nevie. Takže mu ešte ostáva Alchemka a jej čierne lektvary :)

Jo, takhle.

A já už se lekl, že v tom Merge upravovali i takovéhle věci.. Jakože lze za skillpointy vylepšovat přímo zdraví a tak. Tak to jsem rád, že jsem to jen špatně pochopil.:-D
IP zaznamenána

ZecK

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 167
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #241 kdy: Únor 16, 2023, 10:13:15 »

Upír má taky svoje unikátní kouzlo Vysátí života, nebo jak se to jmenuje. Pak má regeneraci na mistra, dá se použít i regenerace z magie těla... Zrovna upír, pokud přežije nějakou tu ránu a nebo má dobrou třídu zbroje, je schopen se o sebe postarat relativně sám i na nižších levelech. No a pak se dá proti fyzickým útokům použít Mlžná podoba... 
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 712
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #242 kdy: Únor 16, 2023, 22:59:05 »

Upír mi zas tak dobrá postava nepřišla, nejvíc jsem u ní používal snad jen to kouzlo Levitace. Ale jinak jsem si upírku taky bral, ne že ne. Jen mi to přišla nejslabší postava z celý družiny.
IP zaznamenána

ZecK

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 167
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #243 kdy: Únor 17, 2023, 07:12:41 »

Mno mně dřív taky, než jsem zjistil, že s upírem je to o stylu hraní. Třeba takové Okouzlení je hodně dobré kouzlo a ve spolupráci s tahovým módem se dají sejmout i mnohem silnější potvory. Ale jsou to šachy, žádné vletím tam a rozsekám to na mraky. To mi s upírem moc nefunguje.
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 712
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #244 kdy: Březen 03, 2023, 22:11:57 »

Tak znovu rozehrán celý merge mod a bohužel jsem zjistil, že i ta nová, aktuální verze stále trpí těmi neduhy, které mi vadí. Tedy rozházeným a neúplným deníkem a herními Úspěchy. Což mi bohužel bere motivaci v dalším hraní.

Tak snad to někdy v budoucnu vyřeší a já to třeba za pár let zase zkusím.
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 845
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #245 kdy: Březen 04, 2023, 13:46:45 »

stále trpí těmi neduhy, které mi vadí. Tedy rozházeným a neúplným deníkem a herními Úspěchy.

Môžeš byť trochu viac konkrétny ?
IP zaznamenána

Uran

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 62
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #246 kdy: Březen 04, 2023, 20:56:57 »

Pár dní zpět jsem dohrál a můžu potvrdit, že úkoly a různé zápisy v deníku jsou namixované z jednotlivých kontinentů a některé chybí úplně. Na druhou stranu jsem nenarazil na žádný bug, který by mi znemožnil hru dohrát. Celkově je hra dost nevyvážená pokud člověk jede poctivě a vše vyvražďuje. Je implementovaná nějaká verze "downscalingu" takže Armagedon je i vysokém levelu DM (170 i s bonusy) nanic. Řešit se to dá bílou magií a ručním přístupem. :D

Spoiler: ukázat
Měl jsem takový zásek na konci, kdy jsem nemohl najít postavu na těch věžích, ale stačilo se teleportovat jinam, vypnout hru a vrátit se a už tam byla. Mám podezření, že byla někde zapadlá v terénu/textuře

Jó a ty hádanky byli docela peklo. Asi dvě bych bez internetu vůbec nedal

IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 712
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #247 kdy: Březen 05, 2023, 00:46:59 »

stále trpí těmi neduhy, které mi vadí. Tedy rozházeným a neúplným deníkem a herními Úspěchy.

Môžeš byť trochu viac konkrétny ?

Přesně jak píše Uran, při nápadu Merge modu jsem se nejvíc těšil na projití všech tří her v jednom velkém balíku. Nové úkoly a fíčury mi byly úplně buřt. A nejvíc jsem se těšil na ten obří záznam v sekci Úspěchy, kdy se mi do životopisu nahrnou úspěchy ze všech tří her dohromady. Jenže polovina zápisů úplně chybí, zhruba čtvrtina je místo v Úspěchy v deníku, úplně nesmyslně.

Takže až toto opraví místo toho, aby vymýšleli nové úkoly, tak to pro mě začne být zase hratelný..
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 845
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #248 kdy: Březen 05, 2023, 13:56:51 »

Som v kontakte s chlapíkom čo robil Francúzku lokalizáciu merge. Dozvedel som sa spustu zaujímavosti o vzniku a koncepcii tohto projektu. Ale potvrdil mi aj to na čo som už prišiel pri oprave češtiny. A to, nielenže sú všetky lokalizácie (PL, FR, GE, SP) tiež nedokončené, ale nedokončená je aj samotná merge. Podľa mňa každý kto chcel robiť preklad, dostal rovnaké en podklady. Tie mali podľa z lokalizovaných dát samotných MM6, MM7 a MM8, dostať do tej šablóny. Prekladatelia tak spravili, ale halda riadkov bola označená len ako „palceholder text“, alebo „See Scripts“. V českej verzii naviac pomiešali hádam všetko čo sa dalo ako lokácie, názvy obchodov, domov a lodí, kúzelné knihy, recepty, monštrá, NPC-čka atď. Jednoduchšie pre mňa bolo nahradiť rozbité súbory z FR lokalizácie a tie potom počeštiť. Asi z 250 placeholderov mi zostalo neidentifikovaných nejakých 30. Zatiaľ mám prejdenú na komplet MM8 a v MM7 riešim questy za cestu svetla. Mimochodom MM7 bola v najväčšom bordeli a niekedy to bol jeden krok dopredu a dva dozadu :(
Čo ma momentálne trápi sú pridané questi za samotné merge. Všetky dialógy z Verdant som opravil a doplnil vrátane nových názvov predmetov. Ale potom som dostal od nej Telelokátor, ktorý má svoj vlastný skript a ten nemá tak povediac "komentár". To znamená že neviem v ktorom súbore a na ktorom riadku bude hra hľadať preklad konkrétneho textu. Mohol by som lokalizovať samotný skript, ale rozbila by sa diakritika a každý update by ho prepísal späť na en.
Denník ani úspechy som zatiaľ neriešil, len som ich ak bolo treba preložil. Momentálne sledujem len zoznam v qestbooku a tam je to zatiaľ chvalabohu OK.
Ak máte nejaké konkrétne úspechy ktoré sa vám po splnení nezobrazili, napíšte mi ich. Skúsim pozrieť prečo.
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 712
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #249 kdy: Březen 05, 2023, 15:03:52 »

Super, určitě napíšu.

Questlog je v pohodě.
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 712
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #250 kdy: Březen 05, 2023, 21:18:23 »

Tak na to teďka koukám a mám zatím jen sejvy z MM8 a vypadá to takhle:

1) Zastavení žluté horečky, nalezení bratra Istrica Tongua a nalezení tří druhů sýra v pořádku. Stejně jako počet vítězství v Arcomage a snad většina povyšovacích úkolů se zapsala. Z hlavních se zapsaly jen vytvoření aliance s minotaury, drakobijci a nekromanty, potopení regnanské flotily a nalezení svědka toho ohnivýho jezera. Zbytek nic. Z MM7 pak nalezení ztracených soutěžících.

2) V sekci Různé v deníku jsou nyní zapsány příslušnosti ke gildám Air, Fire, Body a Spirit a výhry v jednotlivých hospodách. To mi nevadí, docela to i dává smysl. Dále tam mám nalezení kamene pro Fredericka Talimera, vykosení všech zlobrů v Alvaru a dosažená hodnost ve sbírání odměn, což mi vadí asi nejvíc, že tyhle věci nejsou právě v Úspěchy.

3) Stejně tak nejsou v deníku vůbec žádné poznámky Věštce, které se tam předtím zapisovaly. V MM7 to nebylo funkční snad nikdy, ale v MM8 to normálně fungovalo..
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 845
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #251 kdy: Březen 06, 2023, 09:49:41 »

OK začnime u MM8 časti.

Úspechy sú zapísané v dvoch súboroch. Pravdepodobne nevošli všetky 3 diely MM do jedného. Je to CZ verzia ale v hlavných súboroch je to isté len EN.
Riadky - 5 až 74 sú v súbore "Awards" a čísla na konci každého riadku určujú ich typ a farbu textu. Riadky 492 až 522 sú ale v súbore "Autonote", takže je celkom možné že tieto sa síce zobrazujú, ale nie v úspechoch :( Podrobne na to pozriem až večer doma.
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 712
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #252 kdy: Březen 06, 2023, 10:33:17 »

Rozumím, díky. Jak říkám, hlavní důvod, proč se pouštět do Merge modu, je pro mě tohle:

https://tinypic.host/i/might-and-magic-6-uspechy.J7gDa
https://tinypic.host/i/might-and-magic-7-a6-uspechy.J7SIp
https://tinypic.host/i/might-and-magic-7-c7-uspechy.J7OR5
https://tinypic.host/i/might-and-magic-8-uspechy.J7RrR

Je pravda, že zrona členství v gildách a výhry v Arcomage v jednotlivých hospodách mi nevadí, že jsou v deníku, zase to nemusí být zaplevelený takovýma věcma.

Je teda pravda, že jsem myslel, že Merge je takovej živej projekt, na kterým se pořád pracuje a tak nějak pořád hrozí, že by to mohli autoři doplnit, ale zase už ofiko se přes rok nic neděje, tak nevím, jestli mají projekt za uzavřený a kdo ví, jestli na tom ještě někdo něco dělá.
« Poslední změna: Březen 06, 2023, 11:57:16 od Ivan »
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 845
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #253 kdy: Březen 07, 2023, 07:50:05 »

Je to tak, ako som o tom písal včera. Snažili sa napchať úspechy zo všetkých troch dielov do jedného "zošitu". Narazili ale na omedzenie riadkov ktoré hra ešte akceptuje. Tak si povedali nevadí, zvyšok napcháme do auto-poznámok. No a ono prdlajs, situácia sa zopakovala.
Spomínam si, že som navrhoval, aby sa vždy zobrazovali len tie úspechy v ktorej časti MM momentálne som. Vtedy som ešte nevedel o tomto probléme. Šlo mi len zoznam sprehľadniť.
Niekto aj navrhoval nejaké tlačítka čo by to tam prepínali a pod.
Rodril vtedy napísal že to nejak vyrieši a odvtedy sa nič nedeje.
Namiesto toho aby vyriešili problémy základných MM, plytvali časom na vymýšľanie blbostí ako nové zvuky príšer, alebo nové oblečenie pre postavy :(
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 712
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #254 kdy: Březen 07, 2023, 15:59:45 »

Aha, díky za info. No, tak aspoň vím.:-D

Přesně tak, ty novinky, stejně jako úpravu síly kouzel, monster, level scaling atd. si mohli odpustit
Podle mě by bylo i jednodušší jen spojit ty hry dohromady než tam přidělávat nové věci. Ale nevím, zase nejsem programátor, že jo..
IP zaznamenána
Strana: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 26