No, v MM6 jsem si vždycky nejvíce cenil věcí, které dávají bonusy k magiím. U zbraní to už bylo diskutabilnější. Užitečné byly jen artefakty/relikvie, které poskytovaly nějaký bonus do zranění nějakou magií, třeba ohněm.
U relikvií je to horší, protože mnohdy postihy byly dost značné a člověk musel zvážit, jestli ty bonusy stojí za ty postihy. Relikvie nejspíše byly určeny pro konkrétní povolání, u kterých ty postihy nevadily a bonusy se hodily, ale pokud ta povolání hráč neměl v partě, byly mu naprd.
Třeba takový palcát Ares, je dost slušnej, v kombinaci třeba s mečem Hades, nebo štítem Valeria a lukem Percival. Ares je asi nejsilnější artefakt/relikvie zbraň ve hře. Navíc v palcátu může být mistrem skoro každý. Tedy třeba pro rytíře/paladina/lučišníka je dobrá kombinace s tím mečem, se štítem spíše s klerikem nebo druidem.