Zatim co sbírám odvahu a materiály na testování poťáků, napíšu tu postřehy, co je v týhle verzi jinak. Motivoval mě k tomu fakt, že šutry CHODÍ. Jop. Hra má pathfinding, mobky až překvapivě inteligentně dojdou až ke hráči a držej si LoS, vždyck jde celý okolí, už žádný natahování toho co mě vidělo a zbytek nejde. Nejsem z toho nadšená, místy se na člověka fakt vysype hodně nepřátel... a šutry chodí. takový ty šedý hroudy z roviny země, co se nikdy nepohybovaly. Teď běhaj po jeskyni a útočej jako diví.
Na pozitivnější notu, gogové už nejsou OP, maj normální útok, a taky nepřátelé co dřív vyvolávali jiný mobky to teď nedělaj, alespoň co jsem zatim viděla.
Hra je alespoň pro mě stabilní, narozdíl od předchozích verzí.
MM6 portréty už jdou použít na kterymkoliv kontinentu, ale furt maj guláš ve zvukách. Je to nepříjemný.