Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Leden 17, 2025, 07:03:58
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 26

Autor Téma: mm 6/7/8 merge mod shrnutí  (Přečteno 68265 krát)

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #90 kdy: Listopad 04, 2019, 17:23:04 »

Musím si zakvičet na ten loot v modu. Prostě load/save trvá asi 3x pomaleji než u klasických her. Navíc ani z draků to moc na krásno nepadá. Hrozný cetky, v obchodech rovněž bída.
Tak si říkám, co reálně pro hráče to přináší?? Propojení 3 her, no dobrá, ale zase takový problém to hrát každé zvlášť by nebyl. Graficky to lépe nevypadá, protože to nepodporuje HW grafiky.
No a pak ty ques-bugy, co k tomu dodat.... Jedinou hmatatelnou výhodou zůstává asi volnost při skládání party.

- Graficky to vyzerá určite lepšie, hlavne MM6
- Lepšie ovládanie MM6 (obchodovanie, písanie poznámok do mapy a pod.)
- Opravené sú všetky známe bugy z pôvodných dielov
- Nové možnosti hrania, ako neviditeľnosť v MM6

Celkom nechápem čo by si ešte chcel lootovať. Keď som opúšťal prvý svet(MM8) mal som u  seba asi 20 artefaktov a relikvii a k tomu desiatky silne očarovaných itemov a to bez loda/save :)

Samozrejme je to stále hratelná beta plná drobných bugov, ale aj v takomto stave sa dá dohrať. Autor modu to má len ako koníček, takže treba aj trochu trpezlivosti.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7522
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #91 kdy: Listopad 05, 2019, 07:55:39 »

O možnosti spojení všech 3 her dohromady se psalo už někdy hodně dávno, celé je to třeba brát jako hříčku, co vše s těmi hrami jde dělat. Úplně ideální by samozřejmě bylo, pokud by se tvůrci modifikací dostali k originálním editačním nástrojům od NWC. MM 6/7/8 merge mod je možnost, jak si ty hry zahrát trochu jinak a pohromadě, víc bych v tom nehledal. Pro mě osobně to třeba moc zajímavá modifikace není, ale zas na druhou stranu, pokud bych zvažoval jeden z těch 3 dílů znovu rozehrát, tak je tu šance, že bych po ní sáhl právě proto, aby ta rozehrávka byla jiná.

Ty problémy s češtinou mě ovšem pobavily :)
IP zaznamenána
This is the end ...

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #92 kdy: Listopad 05, 2019, 15:48:11 »

Ty problémy s češtinou mě ovšem pobavily :)

Autor sľúbil že to porieši. Proste nemal už čas to odskúšať a myslel si že to napasoval správne :) Na druhú stranu je dobre že sa venuje aj "menšinovým" jazykom aj keď mne osobne originál EN nevadí.
IP zaznamenána

Lord Owl

  • Host
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #93 kdy: Listopad 06, 2019, 13:47:22 »

tono: tak nějaké plusy jsi zvýraznil, třeba to ovládání a kouzla v MM6 z novějších dílů...
Ale že MM6 vypadá graficky lépe jsem si nevšiml.
Prostě launcher pokud nenadetekuje grafickou kartu (což v mém případě RX vega 11 udělal hned po instalaci, pak to spadlo a už nikdy), tak tam těžko ta hra v SW grafice vykouzlí zázračné textury, což snad umí samostatný mod v samostatné hře.
Neberte to ale jako nepřekonatelnou kritiku se zlomenou holí. Prostě to nadšení z té myšlenky, kterou ten mod navodil, se kapku schladilo.
IP zaznamenána

Lord Owl

  • Host
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #94 kdy: Listopad 13, 2019, 17:12:53 »

Další bug. V Monolithu nejde v místnosti č. 3 (se skrytými penězi) otevřít dveře dál do m. č. 4. Není tam u dveří šutr. Google mlčí...
IP zaznamenána

stiff1

  • Host
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #95 kdy: Listopad 13, 2019, 17:34:07 »

Tato verze má dobrou myšlenku a hrál bych ji o stošest, ale bohužel má tak moc bugů, že mě to odrazilo a nezbývá nic jiného než čekat na opravný patch
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #96 kdy: Listopad 13, 2019, 21:47:05 »

Další bug. V Monolithu nejde v místnosti č. 3 (se skrytými penězi) otevřít dveře dál do m. č. 4. Není tam u dveří šutr. Google mlčí...

Skús klikať na predmety v miestnosti (kamene, stromčeky), mne to otvoriť išlo. Túto hru som dohral a odovzdal som všetky questy ;)
IP zaznamenána

Lord Owl

  • Host
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #97 kdy: Listopad 14, 2019, 19:25:29 »

Podle Elemirových stránek tam má být u dveří šutr. (v mé verzi tam není)
Je tam jeden strom a 3 kytky. Chytání na kytky a ni strom nefunguje....
Zkus se podívat do starého save ve tvé verzi a vleť znova do Monolithu, jestli tam máš ve 3. místnosti šutr u dveří a dostaneš se do místnosti 4.
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #98 kdy: Listopad 14, 2019, 21:12:18 »

Podle Elemirových stránek tam má být u dveří šutr. (v mé verzi tam není)
Je tam jeden strom a 3 kytky. Chytání na kytky a ni strom nefunguje....
Zkus se podívat do starého save ve tvé verzi a vleť znova do Monolithu, jestli tam máš ve 3. místnosti šutr u dveří a dostaneš se do místnosti 4.

U mňa šuter je :)
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2357
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #99 kdy: Listopad 14, 2019, 21:20:27 »

Monolith jsem prošla bez nehody. Jedinej q co nejel byl povyšovák na lučištníka.
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #100 kdy: Březen 17, 2020, 18:03:01 »

Dnes vyšla aktualizácia tohoto MODu.

https://www.celestialheavens.com/forum/10/16657


IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2357
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #101 kdy: Duben 10, 2020, 17:17:41 »

Zatim co sbírám odvahu a materiály na testování poťáků, napíšu tu postřehy, co je v týhle verzi jinak. Motivoval mě k tomu fakt, že šutry CHODÍ. Jop. Hra má pathfinding, mobky až překvapivě inteligentně dojdou až ke hráči a držej si LoS, vždyck jde celý okolí, už žádný natahování toho co mě vidělo a zbytek nejde. Nejsem z toho nadšená, místy se na člověka fakt vysype hodně nepřátel... a šutry chodí. takový ty šedý hroudy z roviny země, co se nikdy nepohybovaly. Teď běhaj po jeskyni a útočej jako diví.

Na pozitivnější notu, gogové už nejsou OP, maj normální útok, a taky nepřátelé co dřív vyvolávali jiný mobky to teď nedělaj, alespoň co jsem zatim viděla.

Hra je alespoň pro mě stabilní, narozdíl od předchozích verzí.

MM6 portréty už jdou použít na kterymkoliv kontinentu, ale furt maj guláš ve zvukách. Je to nepříjemný.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2357
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #102 kdy: Duben 13, 2020, 13:01:04 »

Tabulka na alchemku. Excel.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2357
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #103 kdy: Duben 13, 2020, 18:14:36 »

Jak na to tak koukám, nemám u některejch lektvarů jasně zaznačený že je to vrstvenej + vrstvenej a ne to prostě míchat dohromady. No nic. Teď nemám excel a neopravim to. Ale kdyby vám něco bouchlo do xichtu nebo byl problém, tak se svěřte.

Edit: opraveno.
« Poslední změna: Duben 14, 2020, 17:13:50 od Yuyana »
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #104 kdy: Duben 14, 2020, 15:48:53 »

Pred pár rokmi som synovcovi robil tabuľky čiernych lektvarov pre jednotlivé MM. Snažil som sa aby ani nemusel rozmýšľať ako sa vyrobí zelená a pod. Napríklad na Odolnosť stačí mať v inventári 4 modré, dve červené a jednu žltú bylinku a podla tabuľky ich jednoducho skombinovať.
IP zaznamenána
Strana: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 26