Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Leden 17, 2025, 14:58:24
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 26

Autor Téma: mm 6/7/8 merge mod shrnutí  (Přečteno 68277 krát)

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 704
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #300 kdy: Duben 05, 2023, 07:52:47 »

Jinak k původní myšlence.

Myslel jsem to tak, že script je omezen na třeba těch 100 řádků ve splněných zobrazených questech. Ale že tam jde nastavit (což asi jde, když některé přemístili do Různé v deníku). Tak že by se nastavily všechny z MM7 (například), splnily, zapsaly by se a pak by byla druhá verze skriptu, kam by se zapisovaly jen splněné úkoly z MM8 (z MM7 nikoli), ale jelikož by už byly zapsané v tom konkrétním sejvu, tak by nevadilo, že už to je ve skriptu hry jinak.

Myslím to tak, že když splníme úkol třeba s vybitím doupěte vlků na Havraním pobřeží, tak se to do deníku nenapíše. Pokud by ale někdo upravil, aby se zrovna tenhle úkol zapsal, tak po načtení sejvu se splněným úkolem se tam dodatečně nezapíše. Je potřeba to udělat v aktuální verzi. Takže vycházím z toho, že to funguje i naopak.
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #301 kdy: Květen 01, 2023, 12:58:25 »

Časť MM7 / Quest pána Malwicka

Rozumiem tomu dobre, že v hre existujú dve tapisérie. Ale vždy sa dá zobrať len jedna a to z toho hradu, ktorého stranu sme si zvolili. Teda za svetlo v Lambente a za temnotu v Gloamingu. Pokiaľ to takto v MM7 má byť, tak v merge je to nejak rozbité. Hrám za temnú stranu a nejde vziať ani jednu tapisériu. Len si tam tak visia na stenách ako súčasť bitmapy.
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 704
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #302 kdy: Květen 02, 2023, 11:35:38 »

Nevím, jestli to funguje už v původní MM7. Já si tenhle úkol nikdy nebral, vždy jsem hůlku oželel. Po uvedení tipů s náletem vážek na Smaragdový ostrov už vůbec ne. Při prvním hraní jsem ho ale měl a tuším, že se mi to taky nějak nepovedlo splnit, ale možná jsem to jen nestihl v časovým limitu. Už si to moc nepamatuju. Každopádně pak pár goblinů napadne Harmondale a dá se s nima vypořádat už dost snadno. I když jsou po civilistech..
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #303 kdy: Květen 03, 2023, 18:21:12 »

Opravené teda aspoň v merge. Za stranu svetla sa dá vziať len tapiséria z Lambentu a za temno len z Gloamingu. Pokiaľ som povolil aby bolo možné vziať obe, hra vytuhla.
Drobná chyba bola aj pri queste v Škole kouzelnictví kde treba nájsť Svitek vln.
Teraz bádam nad tým prečo v merge zablokovali zručnosť kradnutia (Stealing).
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7523
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #304 kdy: Květen 05, 2023, 11:11:56 »

Úkol s tapisérií jsem dělal jen jednou, takže si prd pamatuji, ale tak jak si to opravil, je to podle mě správně - krást by si měl v hradu své strany, protože je to od Mr. Malwicka vlastně škodolibost, která má poškodit tvoje vztahy s příslušnou stranou (byť to ve finále nemá žádný trvalý vliv).
IP zaznamenána
This is the end ...

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 704
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #305 kdy: Květen 05, 2023, 20:32:22 »

Ani se nedivím, dovednost Kradení byla v MM7 upřímně strašně zbytečná a popravdě nevím o nikom, kdo by ji využíval. Podle mě to nemá moc benefity, snad jen úplně na začátku hry, ale to stejně je dost slabá. Ani jsem nepostřehl, že jí dali pryč..
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #306 kdy: Květen 05, 2023, 20:38:30 »

Ani se nedivím, dovednost Kradení byla v MM7 upřímně strašně zbytečná a popravdě nevím o nikom, kdo by ji využíval. Podle mě to nemá moc benefity, snad jen úplně na začátku hry, ale to stejně je dost slabá. Ani jsem nepostřehl, že jí dali pryč..

Pár krát som to využil napríklad pri krádeži dýky od Lady Carmine. Inak je to kradnutie hrozne zdĺhavé a nudné. Ale možno si to niekto nový bude chcieť vyskúšať.
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #307 kdy: Květen 06, 2023, 11:54:38 »

Upíří pláštěnka

Síce je chvályhodné že autori merge reinkarnovali tento zaujímavý predmet, ale v skutočnosti je nefunkčný. Podľa popisu by tento plášť mal pridávať +10 inteligencie a šťastia. Nič také sa nedeje a predmet sa nedá ani očarovať, takže v podstate je úplne zbytočný. A to je aj pravdepodobná príčina prečo je v pôvodnej MM7 deaktivovaný.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7523
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #308 kdy: Květen 06, 2023, 22:58:06 »

Asi ti tu Tono vyrůstá konkurence - Might & Magic: World of Enroth ... teda pokud to nejsi ty ;).
IP zaznamenána
This is the end ...

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #309 kdy: Květen 07, 2023, 00:09:09 »

Asi ti tu Tono vyrůstá konkurence - Might & Magic: World of Enroth ... teda pokud to nejsi ty ;).

Nie, nie som to ja. Aj keď moc neverím tomu, že by sa našiel ďalší šialenec čo by sa do toho znova pustil  :) Beta verziu som vydal pred mesiacom a už mám cez 20 nových opráv.

Dnes som rozmýšľať čo s tou Upíří pláštěnkou. Deaktivovať ju je škoda a pokiaľ jej chcem priradiť ďalšie bonusy, začne blbnúť samotná hra. Jediné čo funguje je navýšenie zbroje. Možno by to mohlo ostať tak, ako som to zatiaľ vyriešil v prílohe ?  :)
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7523
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #310 kdy: Květen 07, 2023, 05:30:33 »

Podle mě se tam pokouší uveřejnit právě tu tvojí betu. Jsem zvědav, až (jestli) mu to schválí, co tam bude za soubory. On tam celkově hází zvláštní odkazy.

Ad pláštěnka ... docela fajn bonus, nechal bych to tak.
IP zaznamenána
This is the end ...

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #311 kdy: Květen 07, 2023, 10:36:12 »

Podle mě se tam pokouší uveřejnit právě tu tvojí betu. Jsem zvědav, až (jestli) mu to schválí, co tam bude za soubory. On tam celkově hází zvláštní odkazy.

jj je to moja čeština. Blbeček akurát zeditoval jeden súbor kde uviedol seba ako jej autora.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7523
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #312 kdy: Květen 07, 2023, 13:42:08 »

Koukal jsem, že se liší velikostí některých souborů, což je dané třeba tím, že v lua scriptu má doslovně přeloženo vše, co si myslel, že má být přeloženo. Ostatně co si psal, tak ten lua script je tebou upravený (opravený), takže je trošku zvláštní, že dva lidé nezávisle na sobě odstranili nemhlich ty samé chyby, protože se to liší opravdu jen tou hloubkou překladu :). Uvidíme, jestli bude tu svou CZ aktualizovat až vydáš opravu ;). Může to být kompilát dvou nezávislých úprav, ale stejně tak to může být prostě rozšířené jen o korekturu. Zajímavé by bylo porovnat pasáže, kde víš, že si to musel dopřekládat sám.
IP zaznamenána
This is the end ...

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #313 kdy: Květen 07, 2023, 16:07:23 »

Koukal jsem, že se liší velikostí některých souborů, což je dané třeba tím, že v lua scriptu má doslovně přeloženo vše, co si myslel, že má být přeloženo. Ostatně co si psal, tak ten lua script je tebou upravený (opravený), takže je trošku zvláštní, že dva lidé nezávisle na sobě odstranili nemhlich ty samé chyby, protože se to liší opravdu jen tou hloubkou překladu :). Uvidíme, jestli bude tu svou CZ aktualizovat až vydáš opravu ;). Může to být kompilát dvou nezávislých úprav, ale stejně tak to může být prostě rozšířené jen o korekturu. Zajímavé by bylo porovnat pasáže, kde víš, že si to musel dopřekládat sám.

Je úplne zbytočné porovnávať dialógy ktoré tam nikdy neboli, keď sú ÚPLNE rovnaké. Nevidím tam už jedinú vec čo by tam mal svoju. A ani s pôvodnou češtinou kde je súbor CZ_NPCText.txt rozdelený na dva CZ_NPCText_1.txt a CZ_NPCText_2.txt, 01 LocCZ.EnglishT.lod má názov 01 LocCZ.T.lod a 02 LocCZ.EnglishD.lod tam neexistuje to nemá nič spoločné.
Všetky dialógy ktoré som prekladal z francúzštiny sú tam doslovne použité, vrátane záverečnej obrazovky ktorú nemá nikto preloženú.

Čo je ale horšie, že to nedokázal ani poriadne skopírovať a len mi robí hanbu. Mimochodom hra mi za tú chvíľu čo som to skúmal už 2x spadla.
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 704
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #314 kdy: Květen 08, 2023, 13:10:11 »

A jeden by už řekl, že se  takové věci už dneska takhle okatě nedějí..

Nebylo by lepší mu napsat, že o tom víš a nějak taktně ho upozornit, že to jako není úplně v pohodě? Pokud mu to samotnýmu nedochází..

Jako pak to člověka akorát zdržuje od vlastní práce, nehledě samozřejmě na tu frustraci..
IP zaznamenána
Strana: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 26