Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Leden 17, 2025, 14:49:38
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 26

Autor Téma: mm 6/7/8 merge mod shrnutí  (Přečteno 68275 krát)

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #270 kdy: Březen 17, 2023, 19:14:42 »

Aj keď som vytvoril vrstvený lektvar (haste), nebolo ho možné použiť. Chyba bude niekde v MM7 časti. A nemám toľko času "rozoberať" samotnú hru. Zatiaľ som to vyriešil tak, že som z toho spravil rozbitý prsteň :) Možno sa k tomu ešte časom vrátim.
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 704
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #271 kdy: Březen 18, 2023, 20:11:20 »

Tak alchymie a všechny lektvary fungují korektně. Vyzkoušeno v MM8 části kvůli zápisům do deníku. Všechny lektvary lze vyrobit i použít. Je pravda, že jsem to dělal v MM8 části, všechny lektvary měly grafický model z MM8 části a použité suroviny rovněž v MM8 části.

K závěrečné obrazovce z Merge se dostaneš jak? Teda jestli to není spojler. Stačí ukončit MM8 část hlavní příběh? Nebo všechny části? Nebo naopak stačí jen nějaká ta konkrétní úkoly a příběh ze samotného Merge?

Zatím mám splněny některý úkoly v MM8 a Smaragdový ostrov, Harmondale, Tularean a Erathii z MM7. Plus teda oběhaný všechny zatím dostupný hospody kvůli Arcomage.

A dál se mi nechce právě kvůli tomu zabugovanýmu deníku..
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #272 kdy: Březen 19, 2023, 12:11:05 »

Tak alchymie a všechny lektvary fungují korektně. Vyzkoušeno v MM8 části kvůli zápisům do deníku. Všechny lektvary lze vyrobit i použít. Je pravda, že jsem to dělal v MM8 části, všechny lektvary měly grafický model z MM8 části a použité suroviny rovněž v MM8 části.

K závěrečné obrazovce z Merge se dostaneš jak? Teda jestli to není spojler. Stačí ukončit MM8 část hlavní příběh? Nebo všechny části? Nebo naopak stačí jen nějaká ta konkrétní úkoly a příběh ze samotného Merge?

Zatím mám splněny některý úkoly v MM8 a Smaragdový ostrov, Harmondale, Tularean a Erathii z MM7. Plus teda oběhaný všechny zatím dostupný hospody kvůli Arcomage.

A dál se mi nechce právě kvůli tomu zabugovanýmu deníku..

Tie predmety sa po oprave tvárili že sú potiony, ale nedali sa používať ani predať. A ak by sa v inventári pomiešali s funkčnými fľaštičkami bol by v tom riadny guláš. Tak som z nich spravil rozbité prstene. Jedná sa o pár kusov, ktoré nikomu chýbať nebudú.

K záverečnej obrazovke sa dostaneš tak, že splníš všetky úlohy Verdant a prejdeš novú finálnu lokáciu The Breach. Hru som už pár krát prešiel takže mám odložené save z finále. Ak chceš vidieť ako win obrazovka vyzerá, mrkni do siene slávy MM8 :) Mám ju už aj preloženú, ale to si nechávam až keď tam budem. Momentálne som ešte "len" v MM6, hrobka VARN.
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 704
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #273 kdy: Březen 19, 2023, 14:13:49 »

Vím, jak vypadá, právě jsem v Síni slávy už před nějakou dobou koukal. Jen mě zajímalo, jak se k ní dostaneš.

Jinak díky, asi toho děláš v současný době víc než ti "oficiální" autoři módu.

A předpokládám, že vyřešit problémy s deníkem jen zvednutím čísla, kdy se úkoly zobrazují, asi tak jednoduché nebude.. Nebo přidání několika řádků navíc..
IP zaznamenána

ZecK

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 167
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #274 kdy: Březen 19, 2023, 22:45:15 »

Podle toho, co psal tono, to vypadá, že max počet záznamů v deníku/autonote/zadaných questech/učitelích (?) bude hardcoded a nebude to parametr někde v "texťáku/konfigu". Takže to tak jednoduché nebude a bude třeba větší úprava někde v Mergi (např. nový skript...) 
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #275 kdy: Březen 20, 2023, 07:49:32 »

Podle toho, co psal tono, to vypadá, že max počet záznamů v deníku/autonote/zadaných questech/učitelích (?) bude hardcoded a nebude to parametr někde v "texťáku/konfigu". Takže to tak jednoduché nebude a bude třeba větší úprava někde v Mergi (např. nový skript...)

Treba vychádzať z toho že základom je MM8 a programátor hry určite nepočítal, že tam pribudne viac než 3x viac zápisov. Aj keď tam nechal pár riadkov do rezervy. Preto tam netreba hľadať žiadny prepínač a za mňa jediná možnosť je to rozdeliť.
IP zaznamenána

ZecK

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 167
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #276 kdy: Březen 20, 2023, 15:22:05 »

Samozřejmě, že s tím nepočítal. Na druhou stranu to omezení moc nechápu, protože do těch záznamů zapisuje defacto "pouze" hra samotná, byť na základě akcí/eventů uživatele, kterých je ale ve hře omezené množství, takže těžko tam může vzniknout neomezené množství záznamů. Každopádně dokud to nerozdělí tvůrci merge, tak se s tím nedá dělat nic, pokud to chápu správně. 
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #277 kdy: Březen 20, 2023, 16:24:33 »

Samozřejmě, že s tím nepočítal. Na druhou stranu to omezení moc nechápu, protože do těch záznamů zapisuje defacto "pouze" hra samotná, byť na základě akcí/eventů uživatele, kterých je ale ve hře omezené množství, takže těžko tam může vzniknout neomezené množství záznamů. Každopádně dokud to nerozdělí tvůrci merge, tak se s tím nedá dělat nic, pokud to chápu správně.

Zober to takto. Klikneš na ikonu "úlohy". Hra má vyčlenený len určitý počet adries na ktorej sú tie úlohy. Tie adresy pridelí riadkom v textovom súbore podľa načítaného save. Pokiaľ prekročíš počet riadkov, hra zobrazí len tie ktoré boli prvé v poradí a na ktoré stačili pridelené adresy a ostatné ignoruje. Je to proste omedzenie samotnej hry.
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 704
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #278 kdy: Březen 20, 2023, 19:38:31 »

No a pokud tedy nejde řádky do hry přidat, je reálné nějak rozdělit tlačítko Úkoly na tři nějaká podtlačítka nebo přepínače?

Každopádně je fajn vědět, proč to nefunguje, když se tím "oficiálně" nikdo nezabývá..
IP zaznamenána

ZecK

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 167
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #279 kdy: Březen 21, 2023, 10:22:12 »

Upravit adresní prostor nejspíš nepůjde, protože by byla třeba úprava zdrojáků hry (a ty asi nejsou k dispozici). Úprava na tlačítka by asi šla nějakým dodatečným skriptem, ale jak píšeš -> nikdo se tím nezabývá. Takže asi tak. Jedině bysis ten výpis splněných úkolů musel udělat sám někam do wordu nebo excelu....
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 704
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #280 kdy: Březen 22, 2023, 20:37:27 »

Aha, škoda, ale tak aspoň vím. I to beru jako posun.

Já vím, že si to můžu psát do excelu nebo na papír, ale v tom případě to pro mě ztrácí smysl. To si spíš ty hry zahraju někdy zase odděleně.:-)
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 704
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #281 kdy: Březen 27, 2023, 11:21:10 »

Ještě mě napadlo, jestli má položka Různé přímo v deníku taky nějaké omezení..

Že by se třeba některé položky přesunuly tam. Jako ty zmiňovaný vítězství v Arcomage v jednotlivých hospodách, členství v ceších a gildách, lov odměn, vítězství v aréně..

Ono to s tím omezením řádků tak jednostranný nebude, protože to není tak, že by se zapisovalo úplně všechno a až by byla kapacita plná, tak se to přepisovalo jen některýma a ostatní mizely někam pryč..
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 836
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #282 kdy: Březen 27, 2023, 17:47:56 »

Ještě mě napadlo, jestli má položka Různé přímo v deníku taky nějaké omezení..

Že by se třeba některé položky přesunuly tam. Jako ty zmiňovaný vítězství v Arcomage v jednotlivých hospodách, členství v ceších a gildách, lov odměn, vítězství v aréně..

Ono to s tím omezením řádků tak jednostranný nebude, protože to není tak, že by se zapisovalo úplně všechno a až by byla kapacita plná, tak se to přepisovalo jen některýma a ostatní mizely někam pryč..

Ale ono to v skutočnosti nikde nemizne. Stále je to uložené v save (QuestXYZ splnený=1, nesplnený=0). Ale hra tam zbytočne nájde 100 splnených questov, keď naraz dokáže zobraziť len 30. Takže zobrazí prvých 30 splnených a ostatné vynechá. Capisci ? :)
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 704
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #283 kdy: Březen 28, 2023, 18:17:54 »

Nekapišto. :)

Nebo teda jako kapišto, teoreticky. Splněných úkolů mám cca 12, zapsané mám 3, slovy tři. Není to tak, že bych splnil 30 úkolů, bylo to bz, a 31. by přemazal ten první. :)
IP zaznamenána

ZecK

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 167
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #284 kdy: Březen 28, 2023, 18:47:48 »

Nic se nepřemaže, prostě hra ví, že jsi úkoly splnil, ale ve výpisu splněných se jich zobrazí jen tolik, kolik řádků má hra na to vyčleněných. To samé pro questy, které máš zadané, ale nesplněné. Hra ví, že je máš zadané, ale když na ně nemá řádky, prostě v tom questlogu nebudou, dokud se neuvolní místo (nesplníš nějaký úkol z těch, které jsou zobrazené).
IP zaznamenána
Strana: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 26