Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Duben 01, 2025, 16:28:15 *
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: [1] 2 3 ... 15

Autor Téma: Série Mass Effect  (Přečteno 48065 krát)

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7600
Série Mass Effect
« kdy: Leden 13, 2017, 22:47:03 »

Už jsem to nakousl v obecném vlákně o hrách, ale události posledních dní mě nakonec dovedly k založení samotného topicu k této scifi sérii.

Pamatuji si, že před pár lety už jsme na Mass Effect v diskuzi narazili, ale tenkrát z plánované rozehrávky nakonec sešlo. Nyní k tomu dopomohla spíše náhoda v podobě akce na Originu, kde se dvojka i s DLC rozdává zdarma. Je to pravděpodobně v rámci promo akce k blížící se Andromedě, což je tuším již 4. pokračování série. Navíc hra obsahuje české titulky.

Původně jsem rozehrál Icewind Dale II, kde jsem prozatím skončil někde na začátku druhé kapitoly, poté jsem totiž neprozřetelně zapnul Zaklínače 3 v Game of the Year edici, který tak nějak lépe vystihnul moje současné herní rozpoložení :) Navíc jsem byl nucený to rozehrát opravdu na novo, protože savy z této verze jsou s původní verzí nekompatibilní. Po nějakých 60ti hodinách jsem se dostal do bodu odjezdu na Skellige a shodou okolností se dozvěděl o akci na Originu ... na Skellige už jsem nedojel :D

Mass Effect 2 jsem si chtěl vlastně jen vyzkoušet, ale ta hra mi docela sedla a hlavně je to pro mě něco nového, ještě neokoukaného. Normálně se klasickým scifi RPGčkům vyhýbám, vyjímkou byl jen DeusEx, ale Mass Effect mě hned v úvodu zaujal právě tím, že má podobný gameplay jako DeusEx. Našel jsem dokonce pasáž, kde hraje stejná hudba :) Ostatně Easter Eggů je ve hře taky požehnaně, stačí snad jen zmínit možnost nákupu vesmírného křečka :D

Hra je čistě lineární a koridorová, souboje pak připomínají klasickou 3D akci. RPG složka hry není nic světoborného, ale v případě DeusEx to platilo také. Avšak je to tu krásně doplněno kraftěním, resp. výzkumem a zajímavým příběhem s dialogovými volbami. Nechybí ani odlehčená verze přesvědčení postavy, s čímž souvisí další možnosti dialogů a činů. Příběh je podaný opravdu dobře, nijak mi nechybí, že jsem nehrál jedničku - to podstatné mi sdělily některé postavy a zbytek jsem pochopil z dění kolem.

V prvních minutách hry mě silně zaujala postava jedné z protagonistek mého budoucího týmu - Miranda. Jakmile naběhly první cutscény, měl jsem pocit, že kolem mě pobíhá Yennefer ze Zaklínače 3 :D V samotné hře se zase ta podoba trošku ztrácí, ale stačilo to k tomu, abych si Mirandu dobře zapamatoval a samozřejmě zkusil otestovat i možnosti "bližšího" seznámení, jak už to u Bioware her bývá ;)

Díky tomu jsem brzy zjistil, že se nerozvíjí jen komunikace s romancovatelnými postavami, ale v podstatě s každým členem týmu, což mimochodem vede ke změnám v jejich loajalitě a opět si tím lze budovat i přesvědčení vlastního charakteru. U mě to navíc vedlo k tomu, že si do akcí beru víceméně jen několik charakterů, které prostřídávám. Tým může být složen totiž jen ze tří členů.

Když se vrátím k přesvědčení, to je věc, u které docela tápu. Nikoliv z pohledu funkčnosti, ale z pohledu mechanismu, jakým se přidělují kladné a záporné body. Z dialogových voleb není mnohdy jasné, k čemu daná volba povede a zdánlivě smířlivý rozhovor tak může skončit přičtením záporných bodů. Obvykle to nechávám být, ale párkrát jsem hru loadnul a zkusil to jinak, přeci jen hraju raději za klaďasy :)

Nemile mě překvapila akorát technická stránka hry. Hra mi už párkrát spadla a dvě mise jsem musel kvůli bugu rozehrávat znovu. V jednom případě mi naopak bug dopomohl ke snadnému vítězství, protože mě hra přesunula na mapě do výhodné palebné pozice a zároveň mě postavila za příhodný kryt.

Celkově shrnuto je pro mě Mass Effect 2 příjemným překvapením. Není to příliš komplexní hra a dialogy jsou tak akorát, takže se u toho dobře relaxuje.
IP zaznamenána
This is the end ...

flash

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 264
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #1 kdy: Leden 14, 2017, 01:08:54 »

Me se moc libil prvni dil a pak jsem netrpelive ocekaval dvojku. A kdyz konecne vysla byl jsem strasne zklamanej. Orezali to na kost, jak rozvoj postavy, pruzkum..pusobilo to na me jako strilecka. Nekolik let jsem na to nesahl. Pak jsem to jednou rozehral se vsema DLC a kupodivu jsme byl taky prekvapenej. Nakonec to spolu s tretim dilem patri k mojim oblibenym hram.
A uz se nemuzu dockat Andromedy, doufam ze zachovaji postupy ktere pouzily v Dragon Age Inquisition a nebo je jeste udelaji lip. Kvuli DA a ME beru na milost celou EA:)
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7600
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #2 kdy: Leden 14, 2017, 01:42:36 »

Pro mě bylo to akční pojetí taky překvapením, navíc to má i ten velmi "populární" autoheal :D Ale bylo to hlavně tím, že já si pod touhle sérii představoval úplně něco jiného (nějaký openworld ala Skyrim). Docela dobře to odsýpá a opravdu mě to dokázalo vtáhnout do děje. Novější DeusEx mě třeba spíš odradil (Human Revolution).

Dokážu si představit, že to je oproti jedničce zjednodušené, ostatně dvojka vyšla v době, kdy se zjednodušování hodně rozšířilo. Je to však jedna z mála her, kde mi to tak nějak nevadí. Souboje jsou třeba natolik dynamické, že vlastně ani nestíhám sledovat svoje parťáky nebo se soustředit na speciální dovednosti. Beru to čistě jako střílečku a rozdávám jeden headshot za druhým :) V tomhle mi to připomíná Call of Duty 2, kde se střídá jedna vlna útoku za druhou a do přílišného taktizování mě to netlačí.

Jedničku zkusím asi hned potom. Uvidím, co mi Origin vlastně nabídne, protože jak je znám, DLC a hlavně jejich cena bude kámen úrazu :)
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2025
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #3 kdy: Leden 14, 2017, 02:08:24 »

Jednička je RPG hra, dvojka je střílečka s příběhem. Já to hrál jen jednou, měl jsem z toho pocity jako flash a už jsem se k tomu nikdy nevrátil. Nejvíc mě dojalo, jak zjednodušili příběh. Zatímco v předchozích hrách od Bioware měl člověk nějaký cíl a během jeho plnění narážel na NPC, které se k němu přidaly (tedy klasický koncept), tak v Mass Effectu2 z toho udělali příběh a rovnou poslali hrdinu pro parťáky, jakožto hlavní cíl. Ale jednotlivé mise měly docela dobrou atmosféru, jak ty, kde hráč společníky získával, tak i ty, kde pro ně plnil úkoly, aby si získal oblíbenost. Určitě jako pozitivní se dá chápat i to, že ta oblíbenost u společníků má i vliv později ve hře (ne jen na souložící vztahy).

Jednička ale byla vcelku dobrá hra (z hlediska RPG her, jak je chápu já  a bavila mě), až na to stupidní kolečko při dialogu, u kterého člověk nikdy neví, co hrdina vlastně řekne. Je zajímavé, že todle kolečko původně ve hře být nemělo a má jedna známá, která dělala na betatestu oficiální češtiny hrála tu testovací verzi bez kolečka s normálními volbami v dialogu. Jednička vznikla jako reakce, kdy LucasArt nedal práva na výrobu SW: kotor Bioware a protože Kotor (jak jednička, tak dvojka byly dobré hry), tak chtěli v sci-fi pokračovat, ačkoliv dvojku nedělali.

Trojku jsem nehrál, stejně jako žádnou jinou hru od Bioware, která vyšla po ME2. Tou hrou mě přestaly hry od Bioware zajímat.


Myslím ale, že tu sérii bys měl hrát dle pořadí, tedy od jedničky po trojku. Ono se mi zdá, že snad šly i importovat savy. A hlavně, dvojka na jedničku dost v určitých věcech navazuje. Ne ani tak v událostech, ty se dovíš, ale spíš i ve vztazích s těmi společníky. Ve dvojce potkáš některé, které znáš z jedničky a to mění pohled na ně.
« Poslední změna: Leden 14, 2017, 02:12:21 od Milhaus »
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7600
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #4 kdy: Leden 14, 2017, 10:56:15 »

Už jsem docela daleko, takže by nemělo smysl to teď odložit a rozehrát nejprve jedničku. V podstatě mi to nijak nechybí, z předchozích postav, jak jsem vyrozumněl, mám jen pilota a jednoho člena posádky, ostatní se ke mě obracejí zády. Nějak nemůžou zkousnout, že dělám pro jinou organizaci. Problém mám akorát se samotnou hlavní postavou, protože ta změna vede asi k jiným morálním dilematům a tady mi ta návaznost chybí. Jinak ty postavy z minulého dílu se mnou beztak nijak výrazně nekomunikují. Přijde mi, že dvojka se v tomto ohledu chová dost samostatně, proto mi to asi důležité nepřijde. Trojka bude asi v podobném duchu, co jsem na wiki četl. Import postav je ve dvojce jištěn ještě formou otázek, podobně jako u Zaklínače 3, kdyby někdo ty save neměl, tak jsem tam něco naklikal od oka :)

Pro mě jinak Bioware skončili s Neverwinter Nights, Mass Effect jsem svého času nějak podvědomě odmítl, podobně jako Dragon Age. KotoR mě taky nikdy nezaujal a Jade Empire jsem v podstatě minul, o tom se ani moc nepsalo.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2025
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #5 kdy: Leden 14, 2017, 15:48:29 »

No myslím, že těch postav je tam víc. A ono to ovlivní tvůj pohled na věc a na ně. Pokud budeš hrát nejprve dvojku, už nemá prakticky smysl, abys hrál jedničku, protože to zase už budeš vnímat jinak. Tydle hry na sebe prostě navazují poměrně dost.

Jade Empire, Kotor, Dragon Age a i ten ME byly docela dobré hry. Měly svoje mouchy, ale bavily mě. Každá je dost jiná, jak pojetím, tak i obsahem, tak i herními mechanikami. Nejlepší je asi ten Kotor. Kdybych si měl vybrat, jestli budu hrát ME2, nebo jednu z nich, určitě bych si vybral mezi nimi.
IP zaznamenána

flash

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 264
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #6 kdy: Leden 14, 2017, 18:45:01 »

Ona Bioware udelala dobre pro vlastni zachranu ze zacli tvorit na konzole, KOTOR a Jade Empire blyl puvodne xbox exluzivni hry. Po prvnim ME si jich vsimla poradne EA a sezrala je i s botama. Nebyt toho tak by dnes zrejme zadna Bioware uz nebyla. Samozrejme plno lidi jim dnes uz nemuze prijit na jmeno, ale me se jejich hry porad libi. Takze jsem rad ze to dopadlo tak jak to dopadlo.

Kdyz clovek nehraje serii ME postupne prijde o prenosne savy mezi dilama, podle nich se pak odvijeji urcite veci. Samo neco jde nastavit manualne i bez predchozich ulozenych pozic.
Asi nejlepsi je celou trilogii hrat na jeden zatah, ona je to vlastne jedna velka hra rozdelena na tri casti. Osobne bych po prvnim dilu uz nesnesl kaidana alenka, nastesti zaridim ze vzdy umre tak me pak uz neprudi:)
« Poslední změna: Leden 14, 2017, 18:51:58 od flash »
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7600
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #7 kdy: Leden 14, 2017, 20:06:34 »

Jak jsem psal, zatím mám jen dvě z postav z jedničky a pro třetí budu dělat nějaký úkol. Sympatický je mi jen Garth, ta první ženská byla nějaká Ashley a očividně charakter, který by mi spíš pil krev. Druhá je tuším Liara, asarijanka, ta vypadá docela příjemně, ale zatím nevím, jestli se přidá. Úplně na začátku tu pobíhala ještě nějaká zcela zamaskovaná mimozemšťanka, ale tam vypadly dost podivné volby rozhovoru. Asi bych z toho nepoznal, že v jedničce hrála nějakou významnou roli v týmu.

Je fakt, že u některých voleb člověk odhaluje, jak se k dané postavě asi chovat a aplikoval bych to zpětně na jedničku, ale jestli mi není někdo sympatický už teď, těžko by se na tom něco změnilo i v případě, že bych jedničkou začal. Spíš se děsím toho, co za fanatiky muselo hlavní postavu v prvním díle obklopovat :D Možná tedy tu jedničku nakonec přeskočím a budu pokračovat rovnou trojkou.

Bioware je dneska jenom název, mít jim cokoliv za zlé není na místě. V rámci přežití udělali, co bylo třeba a nakonec přežili a tvoří dál. Je to podobné jako s Piraněma nebo kdysi slovutnými Blue Bytes. Ani jedno z těch studií by už nedokázalo navázat na některou ze svých populárních sérií/her, nehledě na to, že je to komerčně nezajímavé a riskantní - u Bioware by to v EA zcela určitě zastavili.

Mass Effect mě tenkrát minul právě kvůli zasazení do budoucnosti a změně mechanik. Samozřejmě bych to teď mohl rozpitvat a sepsout, ale porovnávat by se mělo porovnatelné, ta hra mě v rámci své kategorie baví a to je to hlavní. Dragon Age mě třeba nebavil, protože ten vychází z konceptu, který Bioware uměli lépe a tady to porovnání už význam má. Pro mě osobně by to byl tedy konec tak jako tak. Naopak tím, že našli pro pokračování téhle série inspiraci v Neverwinter Nights 2, udělali tehdy dobrý krok do budoucna, směrem k hrám zaměřeným primárně na příběh. Obvykle tedy vývojáře ani neřeším, vyjímkou jsou jen Piraně, protože nad jejich počínáním zůstává rozum stát.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2025
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #8 kdy: Leden 14, 2017, 20:28:46 »

No, pokud si to dobře pamatuji, tak EA koupila Bioware až po vydání DA1 a ME2 dělali téměř celé bez EA a těsně před vydáním je EA koupila. Tedy v té době slavili naopak návrat na výsluní a byli na tom hodně dobře. Jak DA, tak ME byli oblíbené a hodně lidí očekávalo ME2. Ostatně dělali na více hrách současně, rozhodně v té době neměli problémy a nebyli to malé studio, jako třeba Piraně. Myslím si spíše, že naopak EA vycítilo prachy a tak do té akvizice šla. Nakolik ovlivnila vývoj ME2 to netuším, ale plně se problémy ukázali v DA2.

V ME2 jednoduše udělali podvod na hráče. Také tím udali směr mnoha ostatním hrám, které taky začli vše zjednodušovat, protože to bylo komerčně úspěšné.

ME1 měl mechaniky asi nejvíce blízké Jade Empire, ačkoliv zařazení z hlediska času a místa se lišilo. S hodně příběhovými hry pak začali v tom Kotoru. NN2 pokud vím nedělali a na tom pracoval Obsidian, stejně jako na kotoru2. Hezky je tam vidět určitý rozdíl mezi těmi studii. Bioware dělalo vždy dobré hry, uhlazené, ale jakoby vždy tomu něco chybělo, o proti Obsidianu. Nevím, čím to.

Prví díl z té série je nejlepší, pokud jej přeskočíš, tak o tu nejlepší část přijdeš. Na druhou stranu pokud jej nebudeš hrát jako první, tak nebudeš mít co v té hře odhalit protože vše co se tam děje už budeš vědět a budeš vědět i to, co se dělo dál.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7600
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #9 kdy: Leden 14, 2017, 21:18:36 »

Jj, NWN 2 dělal Obsidian, tam už právě došlo k nějakému zlomu, ale moc si to už nevybavuju. Po letech mě právě překvapilo, když sem Yuyana začala psát o Dragon Age 2 a viděl jsem potom ty mechaniky v práci s družinou, které si jsou velmi podobné. Obsidian navíc perfektně rozjel v NWN 2 příběhovou složku - takové akorát a sedlo mi to, DA: I oproti tomu nemůžu stále přijít na chuť.

Původní Dragon Age mi přišel naopak mnohem více podobný Baldur's Gate. Vzdal jsem to poměrně na začátku. Mass Effect už si pak pamatuju opravdu jen z herních oznámení, dál už jsem to nesledoval, podobně jako Kotor. Dragon Age mám nějakou edici, kde už je EA jako vydavatel, což možná ale bylo od počátku. Dostal jsem k tomu i takového hezkého průvodce formátu A4.

Mass Effect tedy navážu trojkou a s odstupem času se pak někdy vrhnu do jedničky.
IP zaznamenána
This is the end ...

flash

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 264
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #10 kdy: Leden 14, 2017, 21:58:25 »

Kdepak, DA 1 uz delali pod EA. Koupili je po dokonceni prvniho ME. Ale o to nejde, slo mi spis o to kdyby neudelali KOTOR a Jade Empire pro Mrkvosoft a jejich Xbox tak by na tom zdaleka dobre nebyli. Co vim tak se predtim potaceli od niceho k nicemu ( Atari slo do kopru, soudni tahanice atd) a jedinej projekt kterej meli byl..hmm..zapomel jsem nazev (myslim ze z toho skeletu pak delali prvni Dragon Age)..ale bylo to hned po NWN, a ten zrusili pac se jim to nedarilo utahnout..no a pak jako zazrakem prisel XBOX a KOTOR..a bylo vyhrano.

Elemir - jo ta prirucka k DA je legendarni, v takove podobe jako ji mas byla vytistena jen pro nas, myslim ze v tom mela prsty Cenega a tehdy jeste ceske zatoupeni EA. Ma docela velkou cenu, pac jich bylo dost malo. Vtipne je ze ji jeden cas prodavala Alza ackoliv nikdy nebyla urcena k prodeji ale jen jako bonus k zakoupene hre. Udelali ji nakonec i pro DA2, tu prirucku, ale mela jen par stranek a mensi format, ale taky docela rarita.

https://www.alza.cz/gaming/dragon-age-prameny-guide-navod-a-pruvodce-pro-hru-d144618.htm#popis
« Poslední změna: Leden 14, 2017, 22:47:07 od flash »
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2025
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #11 kdy: Leden 15, 2017, 02:26:45 »

Aha, no to nevím, měl jsem za to, že DA vyšla ještě před koupí od EA. Možná jí před koupí vyvíjeli a EA jí koupila těsně před vydáním, což se projevilo na ME2. To by hodně vysvětlovalo :).

Ale myslím, že Bioware na tom nikdy nebylo nijak zle. V roce 2000 vydali baldury2, 2002 Neverwinter Nights, 2003 ten kotor (ten mám za to že vyšel na všechny platformy, tedy pro xbox, windows a apple a že jej dělali pro LucasArts, tedy že práva na značku a veškeré dění ve světě hvězdných válek má LucasArts a že to byli oni, kdo si to studio na tu práci najal), 2005 vydali to Jade Empire, což pravda moc úspěch nebyl a hra moc dobře přijatá tehdy nebyla. Asi i právě proto, že původně vyšla jen na xbox a když se dostala na PC, už byla stará. 2007 již vydali ME1 a 2009 to DA, tedy ten vývoj her cca 2 roky je docela běžný a myslím, že ty hry byly všechny vcelku úspěšné. Ono tedy Bioware má zřejmě více poboček a na těch různých hrách dělali asi různí lidé.

Tu příručku do DA mám taky :).
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7600
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #12 kdy: Leden 15, 2017, 03:53:19 »

Už si to nevybavuju úplně přesně, tenkrát jsem na to narazil v Tescu, ale koupil jsem to nakonec na Xzone. Je docela zajímavé, že v té době už měla být příručka rozebrána, ale nějak jsem se k tomu přeci jen dostal. Jako bonus to bylo slušné a nemohl jsem to vynechat :)

Což mě tak připomíná, k Vánocům jsem si nadělil limitku Blackguards. Pominu, že se to po těch letech váhání stalo v podstatě nesehnatelné, ale když to dorazilo, tak jsem v první chvíli myslel, že to je nějaký omyl. Je to obyčejný DVD box a mapa a spol. je namačkaná nejspíše v něm (neměl jsem odvahu to zatím otevřít :D ). Ale doba už je taková, sběratelky to časem potká taky. S láskou vzpomínám na doby, kdy se dávali bonusy i k běžným edicím, jako zrovna ta příručka k DA.

A když už jsem u toho ... nedávno jsem na Xzone předobjednal sběratelku k Torment: Tides of Numenera. Dost jsem se podivil, že se na nás taky dostane, ale moje radost byla předčasná. Distributor rozhodl jinak a sběratelka se u nás nekoná :D Už vidím, jak bude v březnu na eBay plno nabídek od spekulantů, co to skoupili ve velkém.

Jinak Jade Empire vs konzole, to bude ono, proč jsem si toho předtím nikdy nevšiml. Nebýt toho, že to jednou na Originu rozdávali, tak bych vůbec nevěděl, že na PC něco takového vyšlo.
IP zaznamenána
This is the end ...

flash

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 264
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #13 kdy: Leden 15, 2017, 14:12:24 »

KOTOR na PC vysel asi 3/4 roku po verzi na xbox. Jasne, Lucasart na tom samozrejme mel hlavni podil, ale tak ze se drzeli s mrkvosoftem za ruku kdyz o tom rozhodovali:)

Elemir - tak bud rad ze tam mas u tech blackguards aspon hru. To takova sberatelka ME Andromedy ji nema, mas tam auticko, steelbook. krasnou krabici a dalsi obvykle veci. ale hru, tu ne. Tu si clovek musi dokoupit zvlast. Uz to je proste tak daleko ze si koupis za 5000 hru a ona tam neni, neuveritelne. Nad tim musel nekdo v obchodnim odeleni EA premyslet velmi dlouhou dobu nez na tohle prisel. jen potvrzuje teorii mojeho znameho ktery tvrdi ze za chvili to bude tak ze si koupis hru, zaplatis, prijde ti mail o cem byla a pekna slecna z EA ti prijede domu udelat dobre abys mel ten zazitek:) I kdyz jsem zaslechl ze se to bude prodavat az nejaky cas po tom co vyjde hra, coz by asi trochu smysl davalo, kazdy uz hru bude mit. Ale zase sberatelka pul roku po vydani hry? Taky dost nesmysl.
« Poslední změna: Leden 15, 2017, 14:23:14 od flash »
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7600
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #14 kdy: Leden 15, 2017, 19:06:19 »

A já myslel, že to je s tou sběratelkou Andromedy vtip :D Něco jsem zahlídl, ale přišlo mi to natolik absurdní, že jsem tomu už dál nevěnoval pozornost. Svým způsobem to opravdu být ujeté nemusí, obzvláště pokud je ve hře více edic té samé hry a někdo může chtít fyzický bonus kupříkladu k té nejzákladnější verzi, ale takových lidí bude minimum. Ono to beztak kolikrát končí tím, že ve sběratelce ta nejvyšší verze prostě není. Sběratelka by měla být navíc limitka, jinak to dopadne jako u Heroes VII, kde sběratelku navíc čekal potupný konec ve slevách, protože jich bylo vyrobeno prostě moc.

Včera jsem zahlídl, že třeba No Man Sky bude mít sběratelku až teď, takže z pohledu správného data vydání není nic nemožné :D
IP zaznamenána
This is the end ...
Strana: [1] 2 3 ... 15