Síň slávy

Zpět na seznam galerii

Výpis výsledkových listin pro Might and Magic VII: For Blood and Honor. Řazení je klasicky od nejnovějších po nejstarší. Kliknutím na obrázek zvětšíte náhled.

Tono Kusák
28. 10. 2017, 1:00 4. 9. 2017, 10:29
Rýchla hra zameraná na výšku výsledného skóre. Podmienkou bolo prejsť všetky dungeony, nepoužiť studňu v Eofole a splniť všetky questy(hlavné, vedľajšie a povyšovacie). Stihol som aj výhru v Arcomage a hádanku z obeliskov. Inak samozrejme nespať, plánovať každú cestu po mape a naplno využívať služby NPCéčiek. Partiu vygenerovala hra len som zmenil mená postáv. Tentokrát som sa zvolil cestu svetla. Do Arény som chodil s NPC Jazdec čo mi ušetrilo zakaždým dva dni a po boji naspäť pomocou mestskej brány. Na titánov a drakov som výnimočne použil blastre. Hra za 4 kouzelníky. Snaha o maximální využívaní magie a relativně rychlý průběh. Trénoval jsem jen tak, abych měl 10 bodů pro hůl, jednu magii živlů pro každého kouzelníka, 4 body pro koženou zbroj, dále 7 bodů do vzdělávání a meditace a jednu podpůrnou dovednost pro každého (identifikace věcí, identifikace nestvůr, alchymie, magie světla) a 10 bodů na blaster. Hodně věcí se dá udělat na nízkém levelu, na 5. level jsem se vytrénoval ještě na Smaragdovém ostrově, samotný ostrov mi zabral 2 měsíce, abych využil studnu štěstí na maximum (o tuto dobu by to šlo v pohodě zkrátit). Bez léčitele se dá obejít, nahradí jej alchymie. Z jeho kouzel chybí nejvíc asi regenerace. Co hodně chybí, je odstranění pastí, když po 2 truhlách musíte do chrámu, je to otravné. Ani NPC a předměty nepomohou, protože např. pasti ve strašidelném domě jsou na mistra s 8 body (testoval jsem pomocí editoru). Využití NPC: zpočátku pán větru a pán bran, po získání těchto kouzel odpasťovači a po té, co už nepomáhali, tak zbrojnoš (aby byla vyšší pravděpodobnost na omráčení holí) a zaříkávač (vyšší rezistance). Co šlo udělat rychlým proběhnutím nebo s neviditelností, to jsem udělal rychle a na vyčištění jsem se vracel až s blastery. Nevybil jsem Jámu (i na levelu 28 stačily 2 dračí dechy nebo střepiny a všichni lehli) a Eofol + Titánskou pevnost (to už mne nebavilo) a Lincoln (ten jsem proběhl za cenu 3 zakouzlení Božského zásahu). Předsevzetí o využití magie stejně moc nesplněno, většinu jsem ustřílel z dálky. Magii z hůlek jsem použil na Modrého draka (povýšení Paladina) a svoje kouzla (zpomalení, zpopelnění, imploze, zborcení) jsem použil na Tolbertiho, holemi umlátit fakt nešel.
Kusák Chalupář
27. 7. 2017, 17:19 9. 3. 2017, 23:09
Hra za 4 mnichy a temnou stranu. Nijak jsem nepospíchal a poctivě trénoval, splnil jsem všechny úkoly. Peníze v pohodě, skoro vše se prodává. Z magie chybí hlavně chůze po vodě (není jako svitek a sehnat 4 lektvary najednou jde blbě) a ochrana před magií na velmistrovi. Labyrint jsem dělal až po získání blasterů a i tak jsem používal hůlku paralýzy na "červenotrenkáře". Roberta Moudrého jsem okradl o kostku i blaster. Jako NPC jsem používal pana bran a pána větru. Šlo by to i bez nich, ale bylo by to delší a místy i otravné. Při hře jsem se snažil o co nejvyšší skóre a využil jsem všechny triky, které jsem znal. Původně jsem vzal zloděje, protože jsem chtěl okrást Tolbertiho, ale nakonec byla tahle konfrontace jednoduchá. Nejtěžší část bylo proběhnout na prvním levlu do Eofolu pouze se svitkem neviditelnosti. Snažil jsem se o krátký herní čas a o to vymlátit všechny lokace. Nakonec jsem nevybil lidský a elfský hrad a oblačné město. Vyhrál jsem Arcomage a získal hádanku z obelisků. Myslím, že jsem kromě těchhle věcí našel ještě dvě další metody jak zvýšit skóre. Ale napadlo mě to až v půlce hraní, takže tam by se pár bodů ještě asi dalo získat ...
Tono Kusák
27. 2. 2017, 20:03 10. 1. 2017, 18:38:47
Rýchla hra zameraná na výšku výsledného skóre. Podmienkou bolo prejsť všetky dungeony, nepoužiť studňu v Eofole a splniť všetky questy(hlavné, vedľajšie a povyšovacie). Aby som nemusel plniť časovo náročný quest s chodením do Arény, zvolil som cestu temna. Inak samozrejme nespať, plánovať každú cestu po mape a naplno využívať služby NPCéčiek. Pro mne netradiční složení - rytíř, zloděj, mnich a druid, hra za světlo. Chtěl jsem vyzkoušet možnosti alchymie, ale nakonec jsem to stejně moc nevyužil. Velmistra získáte skoro až na konci, kdy už to nepotřebujete. Jen jsem vyrobil lektvary +50 ke všem vlastnostem, bez druida jsem je vždy kupoval. Stejné je to s magií vody a mistrovství zbraní. Je hezké, když má rytíř útok přes 100 a zranění taky, ale pak meč s kopím nahradíte blasterem. Druid jednoznačně nejslabší, věčně v bezvědomí. NPC jsem používal zpočátku jezdce a pána bran, po získání městské brány jsem jej nahradil instruktorem. Jezdec byl velmi užitečný, cesty koňmo byly prakticky všechny za 1 den. Šlo to stihnout rychleji, ale poctivě jsem trénoval. Nepřítomnost klerika je velmi znát, ochrana před magií na velmistra zkrátka chybí.
Ean Petka
9. 1. 2017, 17:35:04 15. 11. 2016, 16:13:59
Tak som skúsil nahrať čo najvyššie skóre za stranu svetla. Dal som si časový limit max 15 dní mimo čakania na smrť sudcu. Myslím že som stihol vybiť všetky lokácie a dungeony okrem dolu rudého trpaslíka, kde som si znehybnil výťah. Vybil som aj Oblačné mesto a zaplatil pokutu kvôli bodom. Rytierom som dal DB do meča a posilňovania, čím problém v nedostatku HP zmizol a všetko vybili v podstate sami na mele range. Paladin síce so slabším healom ale stačil na kúzla požehnanie a hrdinstvo a pritom veľa vydržal. Mág permanentne v bezvedomí. Najťažšia lokácia určite Jáma a tamojší dračí dych. V síni slávy might and magic VII jsem si všimnul, že Milhaus nahrál impozantní skore na 1 úroveň. Řekl jsem si že když to jde tak se pokusím zahrát to taky s trochu jinou partou a pokud možno s lepším skore. Což se povedlo kladl jsem důraz na to aby všechny postavy byly aktivní, zvláště druidka měla tendenci neustále padat do bezvědomí a taky abych zahrál v lepším čase. Netřeba říkat že jsem vyčistil všechny lokace a dungeony i Lincolna s likvidačními roboty. Musím podotknout že to nebyl nejtěžší dungeon nejvíc zabrat mi dala Škola kouzelnictví v Bracadě to mi dalo opravdu zabrat je to tuhý dungeon. Je důležité správně odhadnout své síly a tím i pořadí oblastí dungeonů. 4 měsíce od záchrany trpaslíků do smrti soudce Greye je dostatečná doba na vyčištění splnění úkolů v první části a zároveň si předehrát úkoly a povýšení z druhé části po zvolení soudce. Hrál jsem schválně temnotu, abych měl stejné podmínky jako Milhaus a zároveň ponechal prostor pro případného hráče který chce nahrát lepší skore než já za stranu světla která je těžší za vyčištění Jámy hradu Gloming a všech lokací je hromada bodů a logicky i tím lepšího celkového skore. Přikládám vítěznou obrazovku a zároveň zdravím všechny fandy might and magic.
Petka Petka
8. 10. 2016, 16:50:37 8. 10. 2016, 16:50:37
Druidi, strana světla: Pak jsem se rozhodl zahrát za cestu světla - dobra a poctivě zahrát úplně všechny úkoly, co jsou ve hře. U trumpety v Tuleránském jsem zvolil nezávislost, jelikož zlata je ve hře opravdu dost. Druidi, strana temnoty: Rozhodl jsem se pro druidy, což se mi moc nezdálo - tvorba družiny, hraní ... řekl jsem si, že to zkusím jinak. Nejdříve jsem zahrál za stranu temnoty a nechal jsem sežrat vážkami na začátku hry pěvkyni s loutnou a pana Malwicka. Taky jsem zapomněl zapálit v Harmondale strážní ohně a nezkusil otevírat truhly v pevnosti titánů v Avlee, čímž jsem nesplnil úkol ukrást luk titánům, jinak jsem splnil vše.
Patrik Ivo
17. 4. 2016, 20:05:49 5. 6. 2014, 11:48:03
Posílám soubor s dohraným dílem MM7 s china modem.
ZecK Kusák
29. 3. 2014, 16:47:39 29. 11. 2013, 18:27:10
Po dlouhé době jedna hra s bojově orientovanou skupinou (mnich, rytíř, lučištník, hraničář) Hra MM7 za jednu postavu goblin - mnich, podrobnosti k průchodu jsou v sekci atypické družiny - hráči
Milhaus Špica
7. 10. 2013, 23:50:16 19. 9. 2013, 01:31:11
Dohrání na prvním levelu. Prošel jsem všechny dungeony a vyzabíjel veškerou havět na vnějších mapách i unvitř dungeonů (krom robotů na lodi na konci). Také jsem splnil všechny hlavní, povyšovací i vedlejší úkoly ve hře. Většinu oblud jsem ustřílel lukem, nejčastější používaná kouzla byla zrychlení, požehnání a hrdinství. Zhruba v dubnu jsem vyčistil mapu a dungeony v Eofolu a neměl jsem co dělat a musel čekat měsíc do smrti soudce. Tam jsem si u studny vymodlil více VB a rozvinul všechny schopnosti na max (ne že by to bylo k něčemu dobrý). Největší potíže z nestvůr mi dělali Mistři a Šampioni meče, protože když se zrychlili, nedali se ustřílet. Hodně mi pomohly luky masakru (kterými jsem vybavil všechny postavy). Na konci hry jsem byl už poměrně dost silný, na první level. V tu dobu jsem měl dostatek expů, abych se mohl ihned povýšit na 77 level. Roboty bych ale nedal :). Jinak ve hře žádný problém. Po průchodu eofolskými tunely(lvl asi 56 u každého)jsem použil studnu přání u domu velmistra mistrovství zbraní v Eofolu. Pak už je to snadný. Ale do levelu 56-60 taky není lehký se dostat=) zvolil jsem špatně povolání postav, neslučovaly se totiž jejich povolání, který jsem jim dal. Ta doba je taky za 10 let žaláře za to, že jsem vymydlil všechna města i Oblačné. Jde to pak lehce, když máte všechna povolání lvl 60=)=)=)
Wolfus Ean
12. 8. 2013, 17:31:21 13. 5. 2013, 16:43:21
Dohrate 24.2.2002 Môj pokus o časový rekord s jedným klerikom a tromi kúzelníkmi.
Jack Paladinsson
6. 3. 2013, 18:55:55 29. 1. 2013, 21:55:57
Při vytváření družiny se neustále zasekával počítač, družina nešla vytvořit, hraní jsem kvůli tomu na půl roku vzdal a je zázrak, že jsem družinu nakonec vytvořil.. hra za Cestu světla, hraná poctivě a s láskou:-) Hra za jednoho hráče, hraničáře. Nakonec to bylo snažší, než jsem očekával.
JCMurphy Elemir
13. 6. 2012, 15:12:31 26. 5. 2012, 10:59:42
Jenom abyste viděli, že takhle se to dá taky v klidu dohrát :) A ještě jedna ... poprvé a nejspíše naposledy za temnou stranu (rok 2006, holt si to vyžádal návod) ...
Elemir Kabuto5
26. 5. 2012, 10:37:36 9. 4. 2012, 14:31:01
Jeden z typických převratů v mé herní éře - družina tvořená pouze ženami. Je to z jara roku 2002 a nahradilo to původní rozehranou hru. Podobně jako u šestého dílu jsem se pokusil nabourat zažité dogma, že v družine musí být mág, klerik a rytíř ... zde na půl cesty, k magikům byli vybráni hraničář a mnich. Teprve tato volba ukázala krásu sedmého dílu a jeho úpravy herních pravidel. Z roku 2009. Těsně před koncem stráveno asi půl roku ve cvičírně :)
Sebie Sebie
6. 12. 2011, 23:43:11 6. 12. 2011, 23:42:35
Druhý pokus za špatnou stranu. Taky super, hra je prostě dobrá:) Vítězství za hodnou stranu. Moc jsem si to užil:)
ZecK Adam23
14. 11. 2011, 08:04:24 13. 11. 2011, 17:21:03
První moje dokončení bez útočné magie a s celkem netypickou partou.
KILLER KILLER
13. 11. 2011, 00:37:15 13. 11. 2011, 00:33:41
Modifikace MM7Rev4modR1
KILLER
13. 11. 2011, 00:30:38