Mana: 1, Cena: 100, Potřebná úroveň dovednosti: Normální
Uhodí nestvůru magickou silou, znemožňujíce jí zaútočit. Zároveň ji také odhodí dozadu, takže družina má šanci utéct či zaútočit, než se nestvůra probere. Větší dovednost v Magii Země znamená větší účinek kouzla.
Normální | Normální efekt | |
Expert | Silnější efekt | |
Mistr | Silnější efekt | |
Velmistr | Nejsilnější efekt |
Mana: 2, Cena: 200, Potřebná úroveň dovednosti: Normální
Snižuje rychlost chůze a zvyšuje dobu potřebnou k zotavení samostatné nestvůry. Zpomalení také způsobí, že nestvůra může zaútočit méně často a nechytí tě, pokud se rozhodneš utéct. Doba trvání kouzla je 1 minuta za bod dovednosti v Magii Země.
Normální | Normální efekt | |
Expert | Doba trvání 5 minut za bod dovednosti | |
Mistr | Nestvůra je zpomalená na 1/4 své rychlosti | |
Velmistr | Nestvůra je zpomalená na 1/8 své rychlosti |
Mana: 3, Cena: 300, Potřebná úroveň dovednosti: Normální
Zvyšuje odolnost všech tvých postav proti kouzlům Magie Země o množství úměrné tvým bodům dovednosti Magie Země. Efekt trvá hodinu za každý bod dovednosti.
Normální | 1 bod odolnosti za bod dovednosti | |
Expert | 2 bod odolnosti za bod dovednosti | |
Mistr | 3 bod odolnosti za bod dovednosti | |
Velmistr | 4 bod odolnosti za bod dovednosti |
Mana: 4, Cena: 400, Potřebná úroveň dovednosti: Normální
Na samostatný cíl sešle roj hmyzu, který kouše a bodá. Roj způsobí 5 bodů zranění plus 1-3 body za bod dovednosti Magie Země, vždy trefí cíl.
Normální | Středně rychlé zotavení | |
Expert | Rychlejší zotavení | |
Mistr | Rychlejší zotavení | |
Velmistr | Nejrychlejší zotavení |
Mana: 5, Cena: 500, Potřebná úroveň dovednosti: Expertní
Zvyšuje třídu zbroje všech tvých postav o 5 plus 1 bod za bod Magie Země.
Normální | n/a | |
Expert | Doba trvání 1 hodina + 5 minut za bod dovednosti | |
Mistr | Doba trvání 1 hodina + 15 minut za bod dovednosti | |
Velmistr | Doba trvání 1 hodina + 1 hodina za bod dovednosti |
Mana: 8, Cena: 750, Potřebná úroveň dovednosti: Expertní
Vystřelí ostrou rotující čepel na samostatný cíl. Čepel způsobí 1-9 bodů zranění za bod dovednosti v Magii Země.
Normální | n/a | |
Expert | Střední doba zotavení | |
Mistr | Rychlejší doba zotavení | |
Velmistr | Nejrychlejší doba zotavení |
Mana: 10, Cena: 1000, Potřebná úroveň dovednosti: Expertní
Odstraní zkamenění, pokud zakouzlíš toto kouzlo včas. Vyšší dovednost v Magii Země umožňuje kouzlit kouzlo po delší době zkamenění, dokud nebyl dosáhnut "bod, z kterého není návratu". Poté už zbývá jen navštívit chrám.
Normální | n/a | |
Expert | Funguje, pokud je postava zkamenělá méně než 1 hodinu za bod dovednosti | |
Mistr | Funguje, pokud je postava zkamenělá méně než 1 den za bod dovednosti | |
Velmistr | Bez časového limitu |
Mana: 15, Cena: 1500, Potřebná úroveň dovednosti: Mistrovská
Vykouzlí magický kámen, který exploduje, pokud se dostane do blízkosti nestvůry, nebo vyprší jeho čas. Kámen se bude odrážet a kutálet dokud neexploduje, nebo nenajde místo "odpočinku", takže se snaž nedostat se do jeho blízkosti. Exploze způsobí 10 bodů zranění plus 1-10 za bod dovednosti v Magii Země.
Normální | n/a | |
Expert | n/a | |
Mistr | Středně rychlé zotavení | |
Velmistr | Rychlejší zotavení |
Mana: 20, Cena: 2000, Potřebná úroveň dovednosti: Mistrovská
Telekineze ti umožní manipulovat s předměty na dálku. Můžeš mačkat tlačítka, zvedat objekty, otevírat dveře ... všechno z bezpečné vzdálenosti před pastmi.
Normální | n/a | |
Expert | n/a | |
Mistr | Rychlejší zotavení | |
Velmistr | Nejrychlejší zotavení |
Mana: 25, Cena: 3000, Potřebná úroveň dovednosti: Mistrovská
Vystřelí magický kámen do vzduchu, kde exploduje. Úlomky kamene poté spadnou na zem a způsobí 20 bodů zranění plus 2 body za bod dovednosti v Magii Země. Kouzlo může být použito pouze venku.
Normální | n/a | |
Expert | n/a | |
Mistr | Středně rychlé zotavení | |
Velmistr | Rychlejší zotavení, dvojitý efekt |
Mana: 30, Cena: 5000, Potřebná úroveň dovednosti: Velmistrovská
V okamžiku enormně zvýší váhu samostatného cíle a tím způsobí zranění odpovídající 25% celkové zdraví nestvůry plus 2% za bod dovednosti v Magii Země. Čím větší váha, tím větší zranění.
Normální | n/a | |
Expert | n/a | |
Mistr | n/a | |
Velmistr | Toto kouzlo je tak dobré, jak jen může být! |