Následující tabulka ukazaje tzv. respawn map. Protože tento pojem nemusí být každému zřejmý, uvedu ve stručnosti oč se jedná. Každá mapa, která se ve hře vyskytuje, má nastavený určitý počáteční stav (monstra, obnovitelné zdroje, existenci určitých postav a jejich chování apod.). Jak se hrou pohybujete, dochází ke změnám v tomto stavu. Typickým příkladem je zabíjení nestvůr. Každá mapa má tedy krom počátečních podmínek nastavený i čas, za který se návrátí do původního stavu (ten nemusí být striktně totožný s počátečními podmínkami). V praxi to poznáte nejzřetelněji tak, že se na již vyčištěných místech opět objeví původní nestvůry. Čas do respawnu je počítán čistě jen jako čas uběhlý ve hře. Během respawnu se i takříkajíc vymaže pamět NPC, což má velký praktický význam. Pokud někoho napadnete, tak si to daná NPC nebude po této době již pamatovat.
Oblast | Respawn (dní) |
Blackshire | 672 |
Dobrá voda | 224 |
Dračí písky | 168 |
Hrad Ironfist | 672 |
Kriegspire | 224 |
Mlžné ostrovy | 672 |
Močál prokletých | 168 |
Mrazivá vrchovina | 672 |
Nový Sorpigal | 168 |
Poustevníkův ostrov | 168 |
Rajské údolí | 168 |
Stříbrná zátoka | 672 |
Svobodný přístav | 672 |
Úhoří vody | 224 |
Zátoka pašeráků | 224 |
Dungeon | Respawn (dní) |
Agarova laboratoř | 672 |
Aréna | 1 |
Corlagonovo panství | 672 |
Dračí doupě | 672 |
Gharikova kovárna | 672 |
Gobliní hláska | 672 |
Hrad Alamos | 672 |
Hrad Darkmoor | 672 |
Hrad Kriegspire | 672 |
Hrobka Erika Šíleného | 672 |
Hrobka VARN | 672 |
Chrám Baa | 672 |
Chrám hada | 672 |
Chrám Měsíce | 672 |
Chrám řádu Pěsti | 672 |
Chrám Slunce | 672 |
Chrám Tsantsa | 672 |
Jeskyně dračích jezdců | 672 |
Jeskyně Dragounů | 672 |
Kontrolní centrum | 672 |
Monolit | 672 |
Nejvyšší chrám Baa | 672 |
New World Computing | 7 |
Opuštěný chrám | 672 |
Orákulum Enrothu | 672 |
Pevnost démonů | 672 |
Pevnost Dragounů | 672 |
Pevnost Icewind | 672 |
Pevnost Stříbrných helem | 672 |
Sídlo Pána ohně | 672 |
Snerglovy jeskyně | 672 |
Snerglovy železné doly | 672 |
Stínová gilda | 672 |
Stoky Svobodného přístavu | 672 |
Úkryt Stínové gildy | 672 |
Úl | 7 |
Vlčí doupě | 672 |
Vojevůdcova pevnost | 672 |
Výspa Stříbrných helem | 672 |
Vyšší chrám Baa | 672 |
Musím ještě zmínit jednu podstatnou věc. Ve světě Might and Magic trvá herní měsíc 28 dní, tedy rok má celkem jen 336 dní.