Respawn map

 

Následující tabulka ukazaje tzv. respawn map. Protože tento pojem nemusí být každému zřejmý, uvedu ve stručnosti oč se jedná. Každá mapa, která se ve hře vyskytuje, má nastavený určitý počáteční stav (monstra, obnovitelné zdroje, existenci určitých postav a jejich chování apod.). Jak se hrou pohybujete, dochází ke změnám v tomto stavu. Typickým příkladem je zabíjení nestvůr. Každá mapa má tedy krom počátečních podmínek nastavený i čas, za který se návrátí do původního stavu (ten nemusí být striktně totožný s počátečními podmínkami). V praxi to poznáte nejzřetelněji tak, že se na již vyčištěných místech opět objeví původní nestvůry. Čas do respawnu je počítán čistě jen jako čas uběhlý ve hře. Během respawnu se i takříkajíc vymaže pamět NPC, což má velký praktický význam. Pokud někoho napadnete, tak si to daná NPC nebude po této době již pamatovat.

Oblasti

Oblast Respawn (dní)
Blackshire 672
Dobrá voda 224
Dračí písky 168
Hrad Ironfist 672
Kriegspire 224
Mlžné ostrovy 672
Močál prokletých 168
Mrazivá vrchovina 672
Nový Sorpigal 168
Poustevníkův ostrov 168
Rajské údolí 168
Stříbrná zátoka 672
Svobodný přístav 672
Úhoří vody 224
Zátoka pašeráků 224

Dungeony

Dungeon Respawn (dní)
Agarova laboratoř 672
Aréna 1
Corlagonovo panství 672
Dračí doupě 672
Gharikova kovárna 672
Gobliní hláska 672
Hrad Alamos 672
Hrad Darkmoor 672
Hrad Kriegspire 672
Hrobka Erika Šíleného 672
Hrobka VARN 672
Chrám Baa 672
Chrám hada 672
Chrám Měsíce 672
Chrám řádu Pěsti 672
Chrám Slunce 672
Chrám Tsantsa 672
Jeskyně dračích jezdců 672
Jeskyně Dragounů 672
Kontrolní centrum 672
Monolit 672
Nejvyšší chrám Baa 672
New World Computing 7
Opuštěný chrám 672
Orákulum Enrothu 672
Pevnost démonů 672
Pevnost Dragounů 672
Pevnost Icewind 672
Pevnost Stříbrných helem 672
Sídlo Pána ohně 672
Snerglovy jeskyně 672
Snerglovy železné doly 672
Stínová gilda 672
Stoky Svobodného přístavu 672
Úkryt Stínové gildy 672
Úl 7
Vlčí doupě 672
Vojevůdcova pevnost 672
Výspa Stříbrných helem 672
Vyšší chrám Baa 672

Musím ještě zmínit jednu podstatnou věc. Ve světě Might and Magic trvá herní měsíc 28 dní, tedy rok má celkem jen 336 dní.