Mana: 1, Cena: 100
Uhodí nestvůru magickou silou, znemožňujíce ji zaútočit. Zároveň ji také odhodí dozadu, takže skupina má šanci utéct či zaútočit, než se nestvůra probere. Silnější Magie Země znamená větší účinek kouzla.
Normální | Normální efekt | |
Expert | Silnější efekt | |
Mistr | Nejsilnější efekt |
Mana: 2, Cena: 200
Stvoří a vypálí jeden magický šíp. Je jako obyčejný šíp, takže se nemusí vždy trefit do cíle (s vyšší dovedností v magii země roste šance zásahu). Na rozdíl od většiny kouzel ho lze vykouzlit bez many, pokud se stanete mistry Magie Země. Šíp způsobuje 3-8 bodů zranění.
Normální | Seslání stojí 2 body many | |
Expert | Seslání stojí 1 bod many. Rychlejší zotavení | |
Mistr | Seslání stojí 0 many. Nejrychlejší zotavení |
Mana: 3, Cena: 300
Zvyšuje odolnost všech členů proti magii v závislosti na dovednosti v Magii Země.
Normální | 1 bod odolnosti za bod dovednosti | |
Expert | 2 bod odolnosti za bod dovednosti | |
Mistr | 3 bod odolnosti za bod dovednosti |
Mana: 4, Cena: 400
Vytvoří roj kousavého, bodavého hmyzu, který se vrhne na vybranou oběť. Roj způsobuje pouze 5 bodů zranění plus 1-3 body za bod dovednosti v Magii Země, ale nikdy nemine a typ útoku je fyzický, proti čemuž je odolných jen velmi málo potvor.
Normální | Střední zotavení | |
Expert | Rychlejší zotavení | |
Mistr | Nejrychlejší zotavení |
Mana: 5, Cena: 500
Zvyšuje třídu zbroje postavy o 5 +1 za každý bod dovednosti v Magii Země.
Normální | Trvání 1 hodina +5 minut za bod dovednosti | |
Expert | Funguje na celou skupinu | |
Mistr | 1 hodina +15 minut za bod dovednosti |
Mana: 8, Cena: 750
Vystřelí rotující jako žiletka ostrou čepel na jednu potvoru. Kouzlo může minout a zranění a šance na zásah silně záleží na dosažené úrovni v Magii Země. Čepel způsobí 1-5 bodů zranění za bod dovednosti v Magii Země.
Normální | Střední zotavení | |
Expert | Rychlejší zotavení | |
Mistr | Nejrychlejší zotavení |
Mana: 10, Cena: 1000
Pokud je zakouzleno včas, vrátí zkamenělou postavu do normálního stavu. čím vyšší je dovednost a úroveň Magie Země, tím déle trvá, než zkamenělý dosáhne "bodu bez návratu", kdy už kouzlo nepomůže. Potom už zbývá, pokud neumíte Božský zásah, jen jediná možnost zvrácení tohoto stavu, návštěva chrámu.
Normální | Funguje, pokud nebyl hrdina zkamenělý déle než 3 minuty za bod dovednosti | |
Expert | Funguje, pokud nebyl hrdina zkamenělý déle než 1 hodinu za bod dovednosti | |
Mistr | Funguje, pokud nebyl hrdina zkamenělý déle než 1 den za bod dovednosti |
Mana: 15, Cena: 1500
Vypustí do světa magický kámen, který vybuchne při kontaktu s potvorou nebo po určité době. Kámen se mnohdy dovalí někam, kde zůstane až do výbuchu, tak dejte pozor, abyste to neschytali. Výbuch způsobí 1-8 bodů zranění za bod dovednosti v Magii Země.
Normální | Střední zotavení | |
Expert | Rychlejší zotavení | |
Mistr | Nejrychlejší zotavení |
Mana: 20, Cena: 2000
Dočasně promění cíl na kámen. Zkamenělé sochy jsou pak nezranitelné žádným útokem.
Normální | Trvání 5 minut za bod dovednosti | |
Expert | Trvání 10 minut za bod dovednosti | |
Mistr | Trvání 20 minut za bod dovednosti |
Mana: 25, Cena: 3000
Vystřelí daleko do vzduchu magický kámen, který pak mohutně vybuchne v nádherné explozi. Způsobí zranění 20 plus 1 za každý bod v Magii Země. Lze používat jen venku.
Normální | Střední zotavení | |
Expert | Rychlejší zotavení, větší dosah účinku | |
Mistr | Nejrychlejší zotavení, největší dosah účinku |
Mana: 30, Cena: 5000
Na okamžik extrémně zvýší hmotnost oběti, čímž způsobí vnitřní zranění ve výši 25% jeho zdraví a ještě další 2% za bod v Magii Země. Čím jsou silnější, tím více to odskáčou.
Normální | Pomalé zotavení | |
Expert | Rychlejší zotavení | |
Mistr | Nejrychlejší zotavení |