Sorrentia

Sorrentia
Poznámka Nebezpečné oblasti jsou tu dvě - The Valley of Whispering Rocks (330 zkušeností za vyčištění) a Road of Sorrentia (1020 zkušeností za vyčištění).
P cestovní portál
A Aréna. Lze si tu za poplatek zabojovat. Obtížnost se postupně stupňuje a před zahájením boje si budete moci vybrat, která z vašich postav bude v aréně bojovat (bojovat smí jen jedna postava a také jen ta poté získává zkušenosti). Odměnou je krom zkušeností i nějaké to zlato, ale nikterak významné částky nečekejte. Poblíž Arény najdete obchodnici s jídlem, takže nakoupit zásoby můžete i zde. Pokud se vám časem podaří vyhrát všechny zápasy (je jich zhruba 60), stanete se novým šampiónem Arény a odměnou vám bude The Builder Scepter (slouží jako dar pro Altar of Golot v Hadirosu).
1 Nabroská hlídka, brání vstupu na pláně. Pokud jí dokážete porazit, otevře se vám cesta na pláně a dále do Hadirosu, popř. Cunavarnu. Má to význam zejména kvůli rychlejšímu levelování. Jinak stejně jako ostatní nabroské hlídky, i tato zmizí po porážce Prince Nengortha.
2 Vstup do The Golden Woods a poslední záchytný bod. V lese nelze totiž ukládat a úkolem je najít správnou cestu. Držte se míst (políček), kde nerostou květiny, jinak upadnete do spánku a objevíte se zase na začátku. Na konci lesa na vás bude čekat poustevník Odred (úkolové NPC). U něj již zase budete moci ukládat.
3 Poustevník Odred, postava, za kterou vás poslal Galen z Velegarnu. Odred vám odvypráví kus příběhu okolo princů a jejich spolčení s bohem Yulem a předá vám klíč ke kouzelnickým věžím (Key of Golot). Od této chvíle vás navíc začnou čas od času přepadat "hlídky" pekelných psů (Cursed Hounds). Pokud vlastníte Talisman of Golot (DLC, Deluxe Edice), budete na ně s dostatečným předstihem upozorněni, takže budete mít čas se připravit.
4 Mausoleum of King Uvatha - zámek lze buďto vypáčit, nebo použít klíč, který naleznete u mrtvoly na severu mapy (6).
5 Altair of Alnaet (přidává 10 SP po dobu 8 hodin). Soše lze výměnou za trvalý bonus požehnání obětovat Book of Life (souvisí s úkolem záchrany Brega v Hadirosu ze spárů čarodějnice Yoranwy). Úkol se vám nikterak nezapíše, je potřeba si v Hadirosu promluvit s farmářem Calebem.
6 mrtvola má u sebe klíč od Uvatha's Mausoleum
7 Stone Sentinel. Dostanete od něj otázku, v jakém pořadí zvířata umřela? Řešením jsou některé kameny na pláni (k1-k6), kdy vám každý z nich odvypráví část příběhu. Pořadí kamenů zároveň určuje pořadí odpovědí. Řešení (zobrazíte kliknutím do šedého pole): spider, snake, lion, rat, horse a poslední je vulture.
k1 šeptající kámen: A snake is eating a venomous spider. After the snake swallows the spider, it is paralyzed by the spider's venom.
k2 šeptající kámen: A rat finds a snake that is unable to move and starts to devour it. Meanwhile, a lion watches them both.
k3 šeptající kámen: A lion attacks a horse, the horse rears and smashes the lion's skull with kick. The horse then gallops away.
k4 šeptající kámen: A horse is galloping very quickly. As it runs, it crushes a rat beneath its hooves.
k5 šeptající kámen: A horse is galloping towards the edge of a cliff, but cannot stop in time. The scene ends with the horse lying broken at the bottom of the cliff.
k6 šeptající kámen: From hight in the sky, a vulture looks down at the remains of a horse that lie at the foot of a cliff.
8 Hlídka prince Khornila, brání vstupu do Vilaku. Zmizí po porážce prince.
e energie