Dohrát to za rytíře jde v klidu všechny díly. Ale projít doupě vlkodlaků s rytířem s bojem na blízko je problém. Protože ti nejsilnější tě prostě zabijí na jednu ránu a v tom doupěti jich je tolik a navíc tě v určité fázi obklíčí a protože rytíř neumí maják, ani kouzla, kterými by se přenesl, musí se ven vyrubat. Pokud ti přitom jedinou žijící postavu zabijí na jednu ránu (nebo uvedou do jiného stavu, kde se musíš léčit - kámen, ochromení a podobně, umře celá parta a obnovíš se na začátku (což je dost nežádoucí).
Finance problém nejsou vůbec. Tedy v MM6-MM7, jsem jich měl tolik, že jsem je házel do studny za expy a nevěděl, co s nimi. Ono ty 3 mrtvé postavy mají pořád inventář na lektvary i na věci a zrovna MM6 není problém si je namíchat. Prodávat krámy též není problém, jediná nevýhoda je absence cestovních kouzel, což tedy částečně řeší NPC postavy, ale ne úplně.
MM7 je zas natolik snadná, že tam lektvary defakto nejsou moc potřebné. Zvláště, když člověk získá ten meč, co dává pernamentní zrychlení. Ale ono obecně jsou tamní dungeony celkem krátké, je tam i dovednost mistr zbraní, která dost věcí o proti šestce řeší a podobně. Tam jsem se se kopím temnoty a darebou chodil v Eeofelu léčit na draky, když jsem si doplnil zdraví, šel jsem střílet blastrem titány a démony.
https://www.youtube.com/watch?v=DD1ec6JXYekPřekvapilo mě, jak je 7čka za rytíře snadná, myslím, že jsou tam jiné postavy, za které by to bylo těžší.